Ice Banana Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 hoi ik zit vast met king kong opeens moet je een lavameer oversteken maar ik geraak er niet ik heb al zoveel keer geprobeert en ik zoek een VRIENDELIJK persoon die mij wil helpen thx....jos het ei Reageren
-Richard- Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hoi ik zit vast met king kong opeens moet je een lavameer oversteken maar ik geraak er niet ik heb al zoveel keer geprobeert en ik zoek een VRIENDELIJK persoon die mij wil helpen thx....jos het ei Ik wil best voor vriendelijk persoon spelen. Maar zou je kunnen zeggen wat je voor dat je bij dat lavameer kwam moest doen. Dan weet ik ongeveer waar je bent. (Ik ken me namelijk nu op dit moment geen lavameer herinnneren.) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 een grote vogel volgen die ann vasthield en op het laatste moest je de vogel afmaken dan moest je door een houten poort beuken en dan kom je aan het lavameer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.