.Levi. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hier mijn nieuwe signature! Rate erop los. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hij is mooi 10/10 En toevallig is het ook me lievelings film! Ik zie geen fouttjes dus wat moet ik zeggen? De achtergrond is mooi,ja verder heb ik niks te zeggen Want jou sig's zijn altijd mooi! Vriendllijke Groeten Mikeyyy Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Echt heel mooi, 9,9/10. Mooie rustige kleuren.. 1 kleine aanmerking: Eigenlijk is het ''I, Robot'' en niet ''I-Robot'', je weet wel ''Ik, Robot''. Maar dat is maar een kleinigheidje. Groetjes Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hey bedankt dudes voor die geweldige cijfers en opmerkingen. @RonaldVC: Ja je hebt gelijk alleen vond ik dat streepje ertussen wel leuk. More comments? Reageren
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Je hebt er een mooie signature van gemaakt, alleen ik vind de Robot íéts té licht. En dat geeft bij de rechterwang als je kijkt van deze kant, degene waar je tegenaan kijkt, een beetje een raar effect. 8.7/10 Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) More comments? Jahoor, hier die van mij! Een heel ander soort stijl dan dat je normaal hebt, dus weer eens iets nieuws, en dat is altijd wel leuk. De achtergrond is niet slecht, hij is rustig, en ik vind het er wel bij horen. Die Tech dingetjes die je om dat 'skelet' heen hebt, passen er ook erg goed bij. Die andere render, van de robot, is mooi, maar een beetje vaag rond de mond, maar ik denk dat dat zo hoort. Dus een hele mooi Sig, maar ik vind die stijl die je bijvoorbeeld op de Hulk hebt toegepast, veel mooier. Het is weer eens iets nieuws, dat wel, en ik geef het een 8-. Ga zo door (nou zeg ik het weer! ) Bewerkt: 11 januari 2006 door Froodooo Reageren
Froop Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik vind hem een van je minderen. De background vindt ik er niet bijpassen, en dat tech ook niet. Jammer genoeg geef ik je een 6. Reageren
Yohan Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Zoals ik al zei op MSN, Hij is Space, maare dat is goed... Lekker chill Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Wow dude, veel werk zo te zien. Ik denk dat je bij veel plaatsen de opacity hebt moeten verlagen enz.. En die glow aan de tekst is ook erg mooi, de border ook. En heb je die render zelf gedaan ? Het is een erg mooie render. Ik geef het gewoon een 10 ...Sonny _______________ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Mwa kvind jouw andere sigs veel beter: Minpunten: Achtergrond= veel te simpel gedaan ook niet super met de kleur. De render vind ik niet passen bij achtergrond. Dat poppetje in dat boxje Ziet er blurrig uit en ook de kleur is niet super. Een border mis ik wel bij deze sig. Text vind ik ook te klein. Pluspunten. De tech rond het poppetje. Rechts in het boxje die swirl dingetje is wel mooi gedaan. 6,3/10 kvind dit niet je beste je kan veel beter. [Edit:] De hulk is dan nog mooier. Bewerkt: 11 januari 2006 door -supremecars- Reageren
Dfix Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Normaal zijn ze beter ja. Ik geef hem een 7-. Reageren
Slimm Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik snap niet dat jullie kunnen zeggen; Je andere sigs waren beter... Deze sig heeft een steil die niet echt te omschrijven is, Tech en abstact, dat kan je niet met grunge vergelijken. Ik vind de sig erg geslaagd, alleen de tekst Levi kon misschien iets specialer, zodat het meer paste bij het geheel van de tech. 9/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dit is mijn 2de post hier maarik ben het volledig eens met Slimm! .Levi. maakt meestal sigs met renders en brushes en dit is iets helemaal anders. Dat is hetzelfde als je de snelheid van een Golf met een f50 zou vergelijken, dat is iets helemaals anders. Aan deze sig zit veel werk minimum 1 uur denk ik wel en de achtergrond vind ik zeer deftig en zeker die glow in de robot en de tekst ook want in zo een sig is grote tekst helemaal niet mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.