Jump to content

Alle vlieg missies

Recommended Posts

Geplaatst:

San Andreas is echt een dope spel alleen die !@# vlieg missies, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alle vlieg missies voor me te doen, dus:

• N.O.E.
  • Stowaway
  • Black Project
  • Green Goo

maar ook graag Dam and Blast, want ik heb het geprobeerd maar heb er niet het geduld voor (lees: ik heb gewoon polio) en het zou helemaal top zijn als je er dan voor kan zorgen dat ik Cop Wheels gewoon zelf kan doen

alvast bedankt!!!

Geplaatst:

Dit moet je bij savegames posten....en je save als bijlage bijsluiten :)

Maar ze zijn echt niet moeilijk... een tip voor N.O.E. ...........Ga over het water vliegen (eerst recht vooruit en dan over zee langs San Fierro) dan heb je die zo :)

En de andere vliegmissie's zijn nog een stuk makkelijker dus het zal vast wel lukken!

Succes ermee :klap:

Geplaatst:
San Andreas is echt een dope spel alleen die !@# vlieg missies, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alle vlieg missies voor me te doen, dus:
  • N.O.E.
  • Stowaway
  • Black Project
  • Green Goo

maar ook graag Dam and Blast, want ik heb het geprobeerd maar heb er niet het geduld voor (lees: ik heb gewoon polio) en het zou helemaal top zijn als je er dan voor kan zorgen dat ik Cop Wheels gewoon zelf kan doen

alvast bedankt!!!

Fresno, welkom op het forum :cya: .

Op WiKiGTA vind je allemaal informatie over elke missie, als iemand een missie voor je moet halen moet je die in het savegame aanvraag forum zetten. De missies Balck Project en Green Goo zijn geen vliegmissies. Je moet dingen stelen van de militaire basis. De missie Dam and Blast is vliegen, maar ook FreeFall is een vlieg missie. Als je je savegame hier post, dan wil ik hem wel voor je halen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...