Fresno Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 San Andreas is echt een dope spel alleen die !@# vlieg missies, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alle vlieg missies voor me te doen, dus: N.O.E. Stowaway Black Project Green Goo maar ook graag Dam and Blast, want ik heb het geprobeerd maar heb er niet het geduld voor (lees: ik heb gewoon polio) en het zou helemaal top zijn als je er dan voor kan zorgen dat ik Cop Wheels gewoon zelf kan doen alvast bedankt!!! Reageren
RRyder Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dit moet je bij savegames posten....en je save als bijlage bijsluiten Maar ze zijn echt niet moeilijk... een tip voor N.O.E. ...........Ga over het water vliegen (eerst recht vooruit en dan over zee langs San Fierro) dan heb je die zo En de andere vliegmissie's zijn nog een stuk makkelijker dus het zal vast wel lukken! Succes ermee Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Hier kun je nog wat tips vinden voor de missies: N.O.E Stowaway Black Project Green Goo Dam and Blast Succes! Bewerkt: 11 januari 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 San Andreas is echt een dope spel alleen die !@# vlieg missies, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alle vlieg missies voor me te doen, dus: N.O.E. Stowaway Black Project Green Goo maar ook graag Dam and Blast, want ik heb het geprobeerd maar heb er niet het geduld voor (lees: ik heb gewoon polio) en het zou helemaal top zijn als je er dan voor kan zorgen dat ik Cop Wheels gewoon zelf kan doen alvast bedankt!!! Fresno, welkom op het forum . Op WiKiGTA vind je allemaal informatie over elke missie, als iemand een missie voor je moet halen moet je die in het savegame aanvraag forum zetten. De missies Balck Project en Green Goo zijn geen vliegmissies. Je moet dingen stelen van de militaire basis. De missie Dam and Blast is vliegen, maar ook FreeFall is een vlieg missie. Als je je savegame hier post, dan wil ik hem wel voor je halen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.