robber Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 ik kan de gamme wel saven maar niet loaden want dan loopt de computer vast :ph34r: :ph34r: Reageren
Woetre Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 Heb je er al een mod opgeïnstaleerd? Het zou kunnen dat het daarom niet werkt.. Dan kan je die er beter terug afsmijten Reageren
robber Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 Heb je er al een mod opgeïnstaleerd?Het zou kunnen dat het daarom niet werkt.. Dan kan je die er beter terug afsmijten wat voorn mods Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 Heb je de GTA3 patch al gedownload op GTAgames.nl Daar fix je de meeste problemen mee! Reageren
robber Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2004 Heb je de GTA3 patch al gedownload op GTAgames.nlDaar fix je de meeste problemen mee! in ieder geval bedankt Reageren
bjorntjuh Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Geplaatst: 24 januari 2004 ja oke ik heb die mod gedownload.maar nu geeft ie een fout aan : unknwon verison..oke ik weet dat hij niet legaal is maar hoe kan ik dit probleem oplossen..moet ik weer ergens anders een mod downloaden?? zo ja..welke en waar.. dit is eigenlijk best wel sucks dat ik me opgeslagen spel niet kan loaden.. :angry: thnx bjorn Reageren
Joriz Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Geplaatst: 24 januari 2004 Sorry, Die patch werkt alleen met een legale versie van GTA3 Voor mensen die een illegale versie hebben van GTA helpen we niet. Had je maar een legale moeten kopen! had je meteen al die problemen niet. URL naar de GTA3 patch: http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....tion=file&id=37 Reageren
bjorntjuh Geplaatst: 25 januari 2004 Rapport Geplaatst: 25 januari 2004 jah hier heb ik ook nix aan.. <_< ..er zal heus wel een patch voor zijn..iemand enig idee.??....waar en welk.??.. thnx bjorn Reageren
bjorntjuh Geplaatst: 25 januari 2004 Rapport Geplaatst: 25 januari 2004 wie weet er waar ik de windows xp patch in het nederlands voor gta3 kan downloaden? thnx bjorn Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Geplaatst: 13 februari 2004 probeer de GTA 3 1.1 patch Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Geplaatst: 23 februari 2004 Ik heb een save game gedownload, maar als ik hem load, loopt het spel vast! hoe komt dit? Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 dat heb ik dus ook ik heb hem gedownload hij doet gewoon alles goed aleen dan dat ik de save game niet kan openen ik heb gta 3 in een helemiddag moeten uitspelen Reageren
Le Freak Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 dat heb ik dus ook ik heb hem gedownload hij doet gewoon alles goed aleen dan dat ik de save game niet kan openen ik heb gta 3 in een helemiddag moeten uitspelen Wat bedoel je? Kan je geen opgeslagen spel openen, of heb je een Save Game gedownload van internet en kun je die niet openen?? Ik wil je graag helpen met GTA 3 maar dan moet je wel alles goed uitleggen! Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 nee ik heb hem gewoon gesaved bij mij schuilplaats Reageren
Le Freak Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 nee ik heb hem gewoon gesaved bij mij schuilplaats Heb je een illegale versie?? Of heb je GTA 3 niet goed geinstalleerd, even overnieuw installeren.. Ik had eerst een illegale GTA 2 versie, en die had hetzelfde probleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.