Jump to content

Robbing Uncle Sam

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit bij Ryder die missie met die heftruc.

Het lukt me nooit hebben jullie astublieft tips .?

Dank

U :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Deze heb ik van Wikigta geplukt:

Robbing Uncle Sam.

In deze missie moet je dozen gaan jatten bij het leger.

Rij naar de haven toe met Ryder. Daar aangekomen maak je de schakelaar van de poort open zodat Ryder naar binnen kan rijden. Doe dit door over het muurtje te klimmen en op de schakelaar te schieten die zich aan de binnenkant bevindt. Schiet wel eerst de bewaker dood. Maak nu ook de schakelaar van de loods kapot zodat de loods open gaat. Binnen in de loods zitten nog 2 bewakers die je moet neerschieten. Pak de heftruck, zoek 6 dozen en zet die in jullie bestelbus. Je moet af en toe wel afstappen om wat soldaten dood te schieten, anders gaat Ryder dood.

Als je 6 dozen hebt, rij je met Ryder naar de plaats waar je de dozen moet afleveren. 2 Patriots achtervolgen jullie. Probeer ze van je af te schudden. Je kan Ryder dozen op de Patriots laten gooien door middel van het toeteren met de bestelbus

Tips

Je kan de eerste poort eventueel dicht laten en alvast naar de loods gaan. Zodra de 4 bewakers dood zijn kun je in betrekkelijke rust de kisten vast klaar zetten buiten en daarna de poort opendoen voor Ryder. Pas als de bestelbus staat komen er meer soldaten. Zodra je geweervuur hoort stap je uit en helpt Ryder, want hij mag niet sterven. Als je met de bestelbus wegrijdt kun je Ryder de kisten laten gooien, maar als je gewoon op de weg blijft en geen rare dingen doet zullen de Patriots geen bezwaar zijn (meestal rijdt er 1 zichzelf al te pletter).

Ik hoop dat dit genoeg voor je is.

Groeten Gtaboy107. :*D

Bewerkt: door gtaboy107
Geplaatst: (bewerkt)

Als je bij het waren huis bent knal de soldaten neer paak de heftruck als je geschiet hoort uitstappen en soldaten neerknallen kijk ook eens op wikigta.Als je achter volgt wordt raak dan niet in paniek.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

idd, je kunt ook best als ryder iets roept dat het slecht gaat ff uitstappen en hem helpen 8)

Geplaatst:

;) Tips

Je kan de eerste poort eventueel dicht laten en alvast naar de loods gaan. Zodra de 4 bewakers dood zijn kun je in betrekkelijke rust de kisten vast klaar zetten buiten en daarna de poort opendoen voor Ryder. Pas als de bestelbus staat komen er meer soldaten. Zodra je geweervuur hoort stap je uit en helpt Ryder, want hij mag niet sterven. Als je met de bestelbus wegrijdt kun je Ryder de kisten laten gooien, maar als je gewoon op de weg blijft en geen rare dingen doet zullen de Patriots geen bezwaar zijn (meestal rijdt er 1 zichzelf al te pletter)

sucses

>>> Door GTA-Sheep: Je post hier werkelijk exact hetzelfde als Gtaboy107 een paar posts eerder neerzet. Dat heeft geen enkele zin en wordt officieel beschouwd als postboosten. Wil je daar a.u.b. op letten. Dus ofwel nuttig posten ofwel helemaal niet<<<

Geplaatst:

:*D Het is intussen al gelukt

:klap:

sorry dat ik het zeg maar wat is dit voor onnuttig post?

>>> Door GTA-Sheep: Je hebt zonder meer gelijk Carl Johnson2, maar laat dergelijke conclusies maar aan de crew over. Aangezien er weinig nuttigs meer uitvloeit uit dit topic is deze per heden gesloten. Niet mee eens: PM altijd toegankelijk<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...