Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Who wants? Onderwerp: Prince of Persia Soort design: Signature Size design: maximaal 400x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee van inlevering: Zo snel mogelijk Bewerkt: 11 januari 2006 door Froodooo
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik wil wel tegen je maar dan moet ik eerst mijn battle met Matiscus afmaken.
.Levi. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik wil wel tegen je maar dan moet ik eerst mijn battle met Matiscus afmaken. Je mag geen 2 battle's tegelijk. Als er nu iemand reageerd op de battle van Froodooo en hij is niet met een andere battle bezig, dan word hij zijn tegenstander. Reageerd er niemand en jou battle is afgelopen dan heb je mazzel. Er kunnen op dit moment nog steeds leden zich aanmelden voor deze battle.
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik wil wel tegen je maar dan moet ik eerst mijn battle met Matiscus afmaken. Je mag geen 2 battle's tegelijk. Als er nu iemand reageerd op de battle van Froodooo en hij is niet met een andere battle bezig, dan word hij zijn tegenstander. Reageerd er niemand en jou battle is afgelopen dan heb je mazzel. Er kunnen op dit moment nog steeds leden zich aanmelden voor deze battle. OK Levi, ik mag je niet tegenspreken, want jij bent de moderator
.Levi. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 OK Levi, ik mag je niet tegenspreken, want jij bent de moderator Jij mag mij altijd tegenspreken, en dat geld voor iedereen. Zolang het maar geen ruzie word. Je mag zeggen wat je ervan vind, kun je ook altijd via pb doen. Ik sta daar gewoon voor open. Maar dit zijn gewoon de regels en dat begrijp jij ook wel denk ik.
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ja natuurlijk begrijp ik het. Dat was maar een grapje. Maar OK, ik vind het goed. Anders mag iemand anders tegen Froodooo. Ik ben toch bezig met een battle. En als de battle afgelopen is, komt er vast nog wel weer één. Froodooo, kies maar iemand anders.
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 En hier is die van mij ook: Froodooo .Levi. Succes .Levi.! Het stemmen kan t/m 12 januari.
Typhoon Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hahaha Ik ging ook tegen levi met Prince Of Persia. Ik kies Froodooo, ik vindt hem heel vet. Die van levi ook! Stem:Froodooo
Velaro Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik stem op Levi Waarom : Ik vind de achtergrond net ietsje mooier,Froodooo die van jou is ook héél erg mooi,het was moeilijk om te kiezen
The Italian Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Froodooo vindt ze effecten en het plaatje heel erg mooi bij de achtergrond passen Al mag die van .Levi. er ook zijn Het was wel moeilijk om te kiezen
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mijn stem gaat naar Froodooo
Yohan Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik stem voor Levi Die van Levi is gewoon echt PoP style... Ik vind die van Froodooo, iets minder
RonaldVC Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik stem op Levi. Ik vind de tekst mooier en de sig is niet zo donker... Succes verder
Big-Bear Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik stem die op van Froodoo, ik vind die echt style hebben, en vooral een mooie Brush Het lijkt wel op een vluggertje .Levi.
Recommended Posts