Jump to content

Van Head admin naar member zonder Fora

Recommended Posts

Geplaatst:

He ik zat te denken,

Als ik Head Admin zou zijn, baas van een fora. en iemand doet met me mee als admin, dan kan hij toch als het fora goed loopt het fora inpikken? dus hij maakt mij member en klaar! Of kan dit niet, was maar een vraag ;)

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit zomaar gaat. Het forum draait wel waarschijnlijk op jou host. Dus kan je je host nog altijd lam leggen. En het forum is gemaakt met jou IP dus ik denk niet dat ze jou zo maar kunnen buitengooien.

Geplaatst:

Open het bestand 'Admin.php' in kladblok of programma dat PHP bestanden kan bewerken o.a. Visual Studio of Dreamweaver. En zoek dit stukje op:

// Check IP address to see if they match?
// this may cause problems for users on proxies
// where the IP address changes during a session

$check_ip = 1;

Dit:

$check_ip = 1;

Moet je veranderen in dit:

$check_ip = 0;

Kortom, verander de 1 in 0. Dit betekend wel dat andere mensen die je gebruiksnaam en wachtwoord hebben in je Admin CP kunnen. Maar elke keer het script veranderen om in je Admin CP te kunnen is erg vervelend. Uiteraard moet je het bestand vervangen met de originele op je FTP of andere soort ruimte op het internet.

---

Zo kun je de IP die opslagen is weg halen. Nou ja, hij zal er niet meer naar kijken. Als die gast dit kan, en de FTP wachtwoord en gebruiksnaam heeft is alles gedaan.

Geen Bron? Nee ik heb het zelf geschreven. Dit en meer staat binnenkort op mijn forum.

Geplaatst:

Oke bedankt, want ik dacht al. Als je een perfect fora hebt en iemand banned je of delete je dan is je mooie fora weg en degene die de dader is zegt gewoon. hij heeft het over gedragen. Maar dat kan dus niet, ook niet bij IF of IPB free? ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...