Talietje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Deze missie heet Burning DesireGa naar het groene puntje op je radar (Downtown Los Santos) om de Molotovs op te halen. Spring weer in je auto en rij naar het appartement (Gele puntje op de radar). Rond het ganghouse lopen allemaal Vagos-homies die het gebouw bewaken. Schiet deze dood met het wapen die jij het handigst vindt. Kijk wel uit, want achter het complex zitten ook nog gangsters. Schiet alle vijanden die buiten zijn het eerst dood. Schiet daarna het eerste doelwit (<-- raam) kapot en gooi dan van een grote afstand de Molotovs naar binnen. De ramen zijn rood gemarkeerde puntjes op je radar. na elk goedgegooide Molotov krijg je een bericht: Burn, baby, burn! Als je bij alle vijf ramen een Molotov naar binnen hebt gegooid ziet CJ een vrouw in het huis. Deze moet je redden. Tijd is nu het belangerijkst. Je ziet een meter onder je geldaantal, er staat GIRL als het goed is. Dat is de levensbalk van de vrouw in het huis. Het eerste puntje naar haar, leid je naar de voordeur (geel puntje op de radar). Treed het huis in en loop de trap op achter in het huis. Helaas wordt je uiteindelijk gehinderd door het vuur. Maar je kunt een brandblusser vinden in de keuken van het huis. Er komt een korte instructie te staan van hoe je het moet gebruiken las je de brandblusser vindt.. Nu moet je de weg droog blussen en naar haar toe lopen (Blauw gemarkeerd). Ga gewoon de zelfde weg terug en blus al je hindernissen met de brandblusser. PS: Begin deze missie met een armor. Te kopen bij de Ammunation. ja !!! de uitleg is al lang gegeven!!!!!!!!!!!!!!! heb je het niet gelezen?! hij heeft problemen met zijn saven. (lees dan intvervolg het vorige!) >>> Door GTA-Sheep: Rustig rustig, in de allereerste post staat simpelweg dat hij problemen heeft met de missie en niet dat hij problemen heeft met saven. Niemand is perfect (ook jij niet) dus laat dit topic dan maar gewoon rusten<<< Reageren
djbackdoor Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Het lukt me maar niet Reageren
kristof01 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Het lukt me maar niet heb jij toevalig ook een probleem heel op het einde als je haar naar huis brengt, en op het roode cirkeltje staat? ik kan dan niet meer bewegen maar de mensen rondom me wel :s :td: Bewerkt: 13 januari 2006 door kristof01 Reageren
djbackdoor Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Nee hoor ik ga altijd DOOD !!!!!!!!!! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Als je nou armor meeneemt(heb je hier al aan gedacht probeer dan de poplitie of ambulance missies te halen op die manier heb je meer leven en ga je dus minder snel dood) Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Schiet eerst de Vagos dood en steek dan het huis in brand. Reageren
LucasV Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) ja !!! de uitleg is al lang gegeven!!!!!!!!!!!!!!!heb je het niet gelezen?! hij heeft problemen met zijn saven. (lees dan intvervolg het vorige!) Rustig aan dude. Ik heb de missie nog eens gespeeld en kon een nog preciezere uitleg geven. En aangezien djbackdoor het nog niet begrijpt... Bewerkt: 14 januari 2006 door LucasV Reageren
djbackdoor Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Het lukt me niett Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Stuur even savegame, ik regel dit wel voor jou. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Je kan ook de brandweer missies halen deze zijn naar mijn mening makkelijk op de ps2. Bewerkt: 19 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Stuur even savegame, ik regel dit wel voor jou. Helaas, hij heeft een ps2, dat is een paar posts geleden ook al voorgesteld, dus dat wordt moeilijk..Wellicht kan je een vriend of kennis vragen die missie te doen, of ff rondvragen in je kennisenkring of iemand toevallig nog een savegame heeft. Dan zou je hem ff kunnen kopieren met je memorycard.. Maar nogmaals, na alle tips die gegeven zijn moet het toch wel te halen zijn. Geen enkele missie is onmogelijk en als aller laatste uitvlucht kan je misschien nog een cheat gebruiken.. Voor cheats moet je ff ===>HIER<=== kijken. Succes Reageren
LucasV Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Het lukt me niett Waar zit je vast? Reageren
djbackdoor Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het is goed Dank je Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het lukt me maar niet Zorg dat je een brandblusser hebt en dat je de FIREFIGHTER (brandweer) missies al gedaan hebt, op die manier ben je onkwetsbaar voor vuur. De brandblusser heb je nodig om Denise later uit de brand te redden. Als je aankomt, schiet eerst iedereen dood, schiet dan de ramen kapot en smijt de molotovs van een veilige afstand naar binnen. Denise redden kan nog flink lastig worden, maar met de brandblusser moet het lukken. De brandblusser kun je vinden bij elke Burger Shot achter de kassa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.