Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik heb weer een nieuwe Sig gemaakt, en ik vind hem zelf wel geslaagd. Maar, wat vinden jullie ervan? Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hij is wel mooi alleen de tekst is minder je ziet hem niet zo goed! Een 9! Maar voor de voor de rest is ie mooi!! Heel mooi gedaan. Reageren
Achille Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Leuk maar de tekst heb je gwn op overlay gezet.. Probeer eens een paar keer te Dupliceren en die dan op soft light zetten En wat is die witte vlek naast die hoofd van die linker gast? Maar voor de rest mooie achtergrond is te zien dat je je best hebt gedaan, Alleen maar een paar minpunten maar daar is nog wel wat aan te doen 7/10 Blijf proberen Reageren
Froop Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Je hebt de verkeerde background kleuren gekozen. Het blauwe aan de render komt met niets anders uit de sig overeen. Dat is jammer. En je tekst is onduidelijk. Ik geef je nu een 7.9. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mwa kvind hem niet super: Min punten: Render slecht afgewerkt (links) Text is ook niet super. Border zie je bijna niet. Geen blending in de render. Background links past niet bij de grunge. Pluspunten: achtergrond kleur gaat wel. Het wapen is wel vet. Ik geef je een 7/10 omdat ik het niet super vind afgewerkt wat je wel had de afwerking mindert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.