Jump to content

Hoe heet dit lettertype ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet met Google even naar een goede fonts site gaan zoeken. Daar zie je vaak een plaatje van het letterype, misschien zit er daar een tussen die beetje op deze lijkt. Want zo kun je echt niet zeggen welke het is, er zijn zo veel.

Geplaatst:
Je moet met Google even naar een goede fonts site gaan zoeken. Daar zie je vaak een plaatje van het letterype, misschien zit er daar een tussen die beetje op deze lijkt. Want zo kun je echt niet zeggen welke het is, er zijn zo veel.

Een goede fontsdownload site is dafont, ik hoop dat dit niet als reclame gezien

wordt maar ik heb er geen belang bij.. Meestal is de standaard taal er Frans, maar linksbovenin kun je Engels kiezen.

Kijk dan even bij Stript->Graffity

Want ik denk dat hij daar staat..!

Geplaatst:

3522 fonts: Klik hier

Aangezien fonts (meestal) gratis zijn neem ik ook aan dat dit gratis is. Het is gewoon verzameld in een een .zip. Waarom ik dit vandaag pas post? Ik heb het vandaag pas gevonden. Of jou font er tussen zit heb ik wegens de grote hoeveelheid (Echt 3522) nog niet gevonden. Er zijn ook paar beschadigde een paar zul je ontgetwijfeld al hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...