Gino Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hoe heet dit lettertype ? Alvast Bedankt ! Reageren
X-TX Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Je moet met Google even naar een goede fonts site gaan zoeken. Daar zie je vaak een plaatje van het letterype, misschien zit er daar een tussen die beetje op deze lijkt. Want zo kun je echt niet zeggen welke het is, er zijn zo veel. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Je moet met Google even naar een goede fonts site gaan zoeken. Daar zie je vaak een plaatje van het letterype, misschien zit er daar een tussen die beetje op deze lijkt. Want zo kun je echt niet zeggen welke het is, er zijn zo veel. Een goede fontsdownload site is dafont, ik hoop dat dit niet als reclame gezien wordt maar ik heb er geen belang bij.. Meestal is de standaard taal er Frans, maar linksbovenin kun je Engels kiezen. Kijk dan even bij Stript->Graffity Want ik denk dat hij daar staat..! Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Hier vind je alle fonts van graffiti. Die van XZibit, ik heb ook nog op google gezocht maar ik vind het niet. Reageren
X-TX Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 3522 fonts: Klik hier Aangezien fonts (meestal) gratis zijn neem ik ook aan dat dit gratis is. Het is gewoon verzameld in een een .zip. Waarom ik dit vandaag pas post? Ik heb het vandaag pas gevonden. Of jou font er tussen zit heb ik wegens de grote hoeveelheid (Echt 3522) nog niet gevonden. Er zijn ook paar beschadigde een paar zul je ontgetwijfeld al hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.