Froop Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een probleem met veel toetsen. Zoals het apenstaartje, aanhalingstekens enz. Kortom, de tekens op de cijfers en die naast je letters. Ik heb al bij de taalbalk gekeken, maar die doet het ook niet. Heeft iemand een oplossing? Ze zitten dus op de verkeerde plaats, of ze zijn er niet. Bewerkt: 11 januari 2006 door Froop Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Er niet zijn lijk mij raar. Probeer is in configuratiescherm dan bij toetsenbord eens wat te prutsen. Anders weet ik het verder ook niet. Ik heb er nog nooit iets van gehoord. Mogelijk oplossingen kunnen zijn even een andere Toetsenbord proberen. Reageren
Froop Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dat is een probleem. Ik heb een laptop... Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Extern keyboard even ter vervanging. Verder kan ik jou dan niet helpen. Ik heb nog niet veel met laptops gewerkt. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 probeer eens shift+conrtol Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dan heb je een Belgie's toetsenbord die had ik eerst alles zat alles om dat ze daar mee kunnen typen zeg. Reageren
X-TX Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 1. Start=> Configuratiescherm=> Landinstellingen=> Talen=> Details=> Kies in de eerste balk Engels (Verenigde Staten) Internationaal=> Als het als het nodig is verwijder je de oude talen. Zet Engels als standaard voor toetsenbord. 2. Kijk of je iets hebt aan dit freeware: Klik hier Reageren
Froop Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 1. Start=> Configuratiescherm=> Landinstellingen=> Talen=> Details=> Kies in de eerste balk Engels (Verenigde Staten) Internationaal=> Als het als het nodig is verwijder je de oude talen. Zet Engels als standaard voor toetsenbord.2. Kijk of je iets hebt aan dit freeware: Klik hier Ik reageer wat laat, maar het is me op dezelfde manier gelukt. Reageren
burpicane Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 dat is dus hetzelfde als shift+control maar dan omweg Ewoud: Omdat ik geen zin heb om een bericht te typen. Zoals X-TX beschrijvde kwa talen verwijderen heeft 1 groot voordeel. Je heb het probleem niet dat als shift + control drukt je taal opeens zonder enige kennisgeving gewijzigd wordt. Reageren
X-TX Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dus? Niet elke computer heeft hetzelfde toetsen, maar elke computer (Met Micros(ch)oft Windows) heeft die omweg wel hetzelfde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.