Talietje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 als je soms stopt vraagt er een vrouw dit ongeveer : you goodc thime? zoiets ongeveer kun je die laten instappen? en dan nog iets, kun je dat ook zomaar dus richten naar een mens met een geweer en dat die dan mee instapt? Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 1. Wanneer een hoer dit vraagt, dan zal ze instappen als je op 'y' (dus positief antwoord) drukt. 2. Niet mogelijk. Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Dat is een H**R. als je op de "y" druk gaat ze een beetje de auto laten bewegen en nee dat kan niet EDIT: Dizzee was me net voor. Bewerkt: 11 januari 2006 door Grove St. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dat 2e wat jij bedoeld, is alleen bij het Recruiten van Gangleden, zodat ze met je meegaan, maar dit kan pas na de Missie "Doberman". Je richt dan op iemand, en drukt "G" of "H" in, en dan lopen ze met je mee. Nog een Tip voor H**ren, als je met een hun lekker bezig bent en ze stopt ermee, dan moet je ook uitstappen, en haar neerknallen, dan heb je je geld weer terug, meestal nog wat er bij Greetz, BB Reageren
Velaro Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Je kan wel Gang-Members in je Car laten stappen door op hen te richten en op G of H te drukken,hoeveel is te zien : Als je veel respect hebt dan kan je er meer in de auto laten komen dan als je minder respect hebt.Wel kan je Bv in een auto van 4Personen maar 3Mensen erin laten stappen,in een Coach of Bus kan je er meer laten instappen.Ook hoef je niet persé in de auto te zitten,je kan ook gewoon lopen en ze laten meehelpen Gang-Gebieden over te laten nemen,op G druk je voor te maken dat je ze roept als ze te ver zijn of als je ze gezegd hebt dat ze in positie moesten blijven staan en dat ze je nu moeten volgen,als je op H drukt blijven ze in positie staan.Veel Succes ! Reageren
BaasB Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) 2. Niet mogelijk. en nee dat kan niet Jawel, dat kan wel Namelijk het recruteren van homies Homies hebben altijd een 9mm (pistool) of een Tec 9 (sub-machine geweer) bij zich. Als je een PC hebt, moet je dit doen: richt op een homie, en druk dan op G of op H. Je kan alleen homies recruteren als je redelijk wat respect hebt. Groeten BaasBart EDIT: Big Bear & Velaro waren me voor Bewerkt: 11 januari 2006 door BaasB Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hij bedoelt dat wanneer je op een gewone ped richt, dat hij dan bang wordt en mee instapt in een wagen. Of je hem dus eigenlijk kan dwingen om in een auto te stappen, en dat kan dus niet. Reageren
Talietje Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hey, hey! kheb geen y of b of c,... wat dan ook op het kaske van de playstation! Reageren
BaasB Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Oh, je hebt hem dus op de Playstation. Rechtstreeks van WikiGTA: Gesprek Negatief: pijltje links Gesprek Positief: pijltje rechts. Maar in het 'Besturing Topic' (GTA General) staat dit: Gesprek Negatief: pijltje onder Gesprek Positief: pijltje boven Ik weet niet wat goed is, dat moet je zelf maar even proberen. Suc6! Groeten BaasBart Reageren
Talietje Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ik zal mijn vraag maar opnieuw stellen dus , als je in een auto zit je wacht even dan komt er soms een dame voorbij en dan vraagt die "you ar good thime" of zoiets... kun je die laten in stappen? en dan nog een vraag: kun je als je met een geweer naar iemand mikt die laten instappen? ik zal mijn vraag maar opnieuw stellen dus , als je in een auto zit je wacht even dan komt er soms een dame voorbij en dan vraagt die "you ar good thime" of zoiets... kun je die laten in stappen? en dan nog een vraag: kun je als je met een geweer naar iemand mikt die laten instappen? (en ik heb het spel op de ps2 niet op de pc!!!!) (sorry dit is wat uit de hand gelopen!) Reageren
BaasB Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Ja je kan een dame in laten stappen als ze dat vraagt. Hoe je dat kan doen, kun je zien in mijn vorige post. En nee, je kunt niet je geweer op een onschuldige voetganger richten, en hem dwingen om in de auto te stappen. Je kan wel homies recruteren. Om te lezen hoe je dat moet doen, moet je mijn vorige posts maar ff lezen. Het staat IN DIT TOPIC (dus je hoeft niet te gaan zoeken) allemaal al goed uitgelegd. Ik hoop dat het nu duidelijk is Suc6! Groeten BaasBart EDIT: Nog even voor de duidelijkheid: als zo'n dame langsloopt, en ze vraagt: 'Wanna have a good time' (ofzoiets), moet je 'Gesprek Positief' doen, als je wilt dat ze in stapt. Als je wilt dat ze niet instapt, doe je 'Gesprek Negatief', of je rijdt gewoon weg. Hoe je 'Gesprek Negatief' of 'Gesprek Positief' moet doen, staat allemaal goed uitgelegd in mijn vorige post. Bewerkt: 12 januari 2006 door BaasB Reageren
Talietje Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 baas b, je zei daarnet dat ik eve tetrug moest gaan da van die hommies maar je legt het alleen maar uit van op de pc niet van op de playstation! Reageren
BaasB Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Ah, oke. Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik had wel verteld hoe je zo'n dame in kon laten stappen, maar ik was vergeten hoe het met de homies zat. Zo moet het (volgens WikiGTA): Richt op een van je homies (ik hoop dat je weet hoe ze d'r uit zien, anders wil ik wel een plaatje plaatsen ), en druk dan op: -pijltje boven of op -pijltje onder Let op: Om homies te recruteren heb je wel redelijk wat respect nodig. Je krijgt respect door verder te komen in het spel (en dan bedoel ik de verhaallijn), of door vijandige gangs af te schieten. Verder waren d'r nog wel wat manieren om respect bij te krijgen, maar die weet ik niet allemaal uit mijn hoofd Als je nog vragen hebt, stel ze gerust Suc6! Groeten BaasBart Bewerkt: 12 januari 2006 door BaasB Reageren
kristof01 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Ah, oke. Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik had wel verteld hoe je zo'n dame in kon laten stappen, maar ik was vergeten hoe het met de homies zat. Zo moet het (volgens WikiGTA):Richt op een van je homies (ik hoop dat je weet hoe ze d'r uit zien, anders wil ik wel een plaatje plaatsen ), en druk dan op: -pijltje boven of op -pijltje onder lol ik weet dat niet Let op: Om homies te recruteren heb je wel redelijk wat respect nodig. Je krijgt respect door verder te komen in het spel (en dan bedoel ik de verhaallijn), of door vijandige gangs af te schieten. Verder waren d'r nog wel wat manieren om respect bij te krijgen, maar die weet ik niet allemaal uit mijn hoofd Als je nog vragen hebt, stel ze gerust Suc6! Groeten BaasBart lol ik weet dat niet, pm? Bewerkt: 13 januari 2006 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.