Damos Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hoe kan je call of duty 2 online spelen als iemand me dit wil zeggen kan ik het misschien zalf ook een keer spelen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Je moet op call of duty 2 multiplayer drukken, dan druk op join game, recht boven refresh list drukken,dan op een server klikken die in beeld komt dan kan je spelen.. Reageren
Damos Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Maar er staat helemaal geen server dan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dat is raar moet er wel staan, heb je linksboven staan internet? Nee? Doe dat dan wel, anders zou ik het ook niet weten. Reageren
Damos Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hoezo links boven internet ik kan je niet helemaal volgen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Rechts bedoel ik sorry, er staat daar refresh list, internet,coneection,filters. Als het goed is, je moet eerst wel op join game drukken in het beginscherm. Source:internet moet er staan. Bewerkt: 11 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.