Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan GTAIII te gaan modden maar nou weet ik nog niet in wat voor stijl....zijn er hier misschien ideeën? {ik weet niet of ik dit nou bij modding of bij gtaIII moest poste maar ik dacht ach het gaat immers over gtaIII}

Geplaatst:
Meschien wat vrolijker? Gta 3 is zo donker, de stad enz.

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Misschien is het inderdaad een idee om er meer kleur in te brengen. :Y

Geplaatst:

Meschien wat vrolijker? Gta 3 is zo donker, de stad enz.

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Misschien is het inderdaad een idee om er meer kleur in te brengen. :Y

Dat is idd waar, thx ;)_O_:) maar ook een beetje de sfeer...er is nu egt zon maffia sfeer...misschien zou ik dat nog kunnen veranderen.....

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou ook nog een optie zijn. Maar ik vind dat 'Mafia sfeertje' in GTAIII juist wel leuk. Het hoort een beetje bij het spel! ;)

Bewerkt: door Koopa
Geplaatst:
Dat zou ook nog een optie zijn. Maar ik vind dat 'Mafia sfeertje' in GTAIII juist wel leuk. Het hoort een beetje bij het spel! ;)

dat is ook weer waar maar toch...een vriend van mij is nu vc aan het ombouwe naar een klassieke maffia stad :*D .........misschien moet ik dit wel een beetje vc sfeer maken....

Geplaatst:

dat is ook weer waar maar toch...een vriend van mij is nu vc aan het ombouwe naar een klassieke maffia stad :*D .........misschien moet ik dit wel een beetje vc sfeer maken....

Dat lijkt me wel wat; een klassieke Maffia stad! :)

Maar goed, het is inderdaad een leuk idee om het VC sfeertje naar GTAIII te bregen. :Y

Geplaatst:

Je kunt het heel feestelijk maken, misschien kerst ofzo. Allemaal lichtjes, alhoewel we dan wel te laat zijn :puh:

Je zou natuurlijk ook een hele feestelijke boel ervan kunnen maken, de lucht helder. Maak anders maar een soort Noobmod versie!

Geplaatst:

Dat lijkt me wel wat; een klassieke Maffia stad! :)

Maar goed, het is inderdaad een leuk idee om het VC sfeertje naar GTAIII te bregen. :Y

jaa die maffia stad lijkt me echt vet!! met allemaal klassieke auto's in de richting zoals die auto van je vriendin denise in sa... :Y:Y en allemaal klassieke ambulances enz :bier::klap:

Geplaatst:

uhm ja een beetje relaxed cuban style zou wel tof zijn met van die leuke auto's en cigaren :puh:

(owja ik ben touwens die mafia vriend ;) )

Geplaatst: (bewerkt)
uhm ja een beetje relaxed cuban style zou wel tof zijn met van die leuke auto's en cigaren :puh:

(owja ik ben touwens die mafia vriend ;) )

Jaa....dan ipv. de sigaret in de killerkip een sigaar :Y:puh: dat is btw wel erg leip :puh:

Bewerkt: door power749
Geplaatst:

Een leuk ding om te doen lijkt mij op de parken wat vrolijker te maken. Ze zijn nu nogal saai. Misschien is het een idee om er slingers op te hangen? :puh:

Geplaatst:

ik vind het een goed plan power749 om gta 3 een vice city style te geven en gta vice city een gta3 style.

ik ben benieuwd naar het resultaat. laat het maar weten wanneer je klaar bent.

Geplaatst:
:cya: Mij ook! GTA III word saai. Als je kan doe ook andere missies. En vervang de auto's niet. (Wel als je ze beter maakt dan bij RealGTA :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...