Mentos Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 niet erg bezonder...maar leuk om te zien! Reageren
Eli R Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 maar leuk om te zien! Nee, niet echt, veelste rood. Reageren
Mentos Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik wil niet zeiken ofzo maar jou "Oranje" sig dan? ook eentonig? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik wil niet zeiken ofzo maar jou "Oranje" sig dan? ook eentonig? Maar dat doe je toch wel want het gaat nu over je eigen sig. Ik vind de sig eigenlijk niks, De achtergrond vind ik zelf een beetje te, het lijkt net een filter de kleuren vind ik ook wel een beetje te vel maar toch ziet hij er wel goed uit, jammer dat je je eigen naam er niet opzet. Reageren
Achille Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Het is niet de bedoeling om mensen die hun mening geven terug te pakken door hun sig negatief te raten Maar goed, ontopic ik vind dat dat gaming power je sig elke keer verpest, het past totaal niet.. En het is ook reclame, maar alsnog ik vind het niks zo, je krijgt een 6, als je je eigen naam had gedaan en ook had ingeblend had je een hoger cijfer gekregen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.