Jump to content

Sprinten op de fiets met PC...

Recommended Posts

Geplaatst:

ok, wat doe ik fout. Ik kan gewoon niet sprinten als ik op de fiets zit. Werkt t voor jullie wel?

Zo ja, welke knop gebruiken jullie?

thx

Xtra

Geplaatst: (bewerkt)

Hey welkom op het forum :cya: ,

Je kunt sprinten op de fiets met W, als je heel snel die knop achter elkaar indrukt zul je merken dat hij gaat staan. Dan sprint hij. Hoe kun je langer sprinten? Door heel goed je stamina te trainen, dat doe je door lopen, trainen in de sportschool of te zwemmen

Succes en nog veel plezier op het forum.

Edit: Ohja omdat je nog niet bent, dit hoort in missiehulp.

@Xtrafresh: Als je goed het beeld in de gaten houd, dan komen er schermpjes in beeld. Daar worden instructies gegeven hoe de besturing werkt!

Bewerkt: door Ruurd31

ahhhh, gewoon veel op dat ding hakken dan :schater:

Nou, ik ga vast een nieuwe ramplank halen dan, ik sta niet bekend voor mijn subtiele methodes :engel:

Dank je, dit is heel lang een dikke frustratie geweest. :bonk:

Missiehulp, right. Heh, ik dacht niet dat dit als missie zou kwalificeren, vandaar. Sorry :sst:

Bewerkt: door Xtrafresh

Beste Xtrafresh, welkom op het forum :)

Als je op je fiets wilt sprinten, en je hebt het spel op de PC, moet je de hele tijd op W tikken. Dus niet W ingedrukt houden, maar d'r op blijven tikken. ;) Verder kan je maar een bepaalde tijd sprinten op je fiets. Daarna is CJ moe, en moet hij eerst even uitrusten. Maar hoe meer je fietst, hoe hoeger je 'stamina'. En hoe hoger je stamina, hoe langer je achter elkaar kunt sprinten :*D

Als je nog meer vragen hebt, kun je beter terecht in dit gedeelte van het forum: klik!

Nog veel plezier op het forum verder. :*D

Groeten BaasBart :cya:

EDIT: Ruurd31 was me weer eens voor :duh:

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...