kevinds Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hoi iedereen, hopelijk kan iemand me helpen. Dus ik wil auto's in gta san andreas plaatsen. Ik doe dus alles wat er in de readme staat, maar als ik gta opstart krijg ik een foutmelding Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hoi Kevinds, Welkom op het GTAforum.nl, maar dit hoort ergens anders. Zelf heb ik ook een probleem, mijn pc loppt dan vast . Ik weet niet wat erbij jou aan de hand is. Veel plezier! Greets Grove St. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Wel met de img tool op rebuild gedrukt? Reageren
kevinds Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hoi Kevinds,Welkom op het GTAforum.nl, maar dit hoort ergens anders. Zelf heb ik ook een probleem, mijn pc loppt dan vast . Ik weet niet wat erbij jou aan de hand is. Veel plezier! Greets Grove St. Merci voor het welkom, euhm wat er bij mij eigenlijk gebeurt is de ene keer krijg ik een foutmeilding, de andere keer loopt men pc vast. Mss weet er iemand of er een soort patch bestaat die verscheidene auto's vanzelf instaleert Wel met de img tool op rebuild gedrukt? Ah nee dat heb ik niet gedaan, zal het straks eens proberen, bedankt voor de tip Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Je moet ook zeker het kenmerk -> Alleen lezen uitzetten bij alle mappen. Je installeerd je wagens als ze allemaal er zijn ga je naar Commands -> Rebuild Archive. Datduurt ong. 2-5 minuten. En je kan spelen ! Nog veel modplezier verder. Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Je moet ook zeker het kenmerk -> Alleen lezen uitzetten bij alle mappen.Je installeerd je wagens als ze allemaal er zijn ga je naar Commands -> Rebuild Archive. Datduurt ong. 2-5 minuten. En je kan spelen ! Nog veel modplezier verder. Oke thx voor de tips, eerst Gta terug instaleren en uittesten Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 maar dit hoort ergens anders En wel hier. Ik hoop dat hij het doet. Ook moet je IMG Tool afsluiten wanneer je San Andreas opstart. Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Het lukt alweer niet, maar overal staat er dat je alleen-lezen uit moet doen. Ik doe dat, maar als ik dan terug naar eigenschappen ga dan staat alleen-lezen direct terug aan! Is dat bij jullie ook zo Reageren
Bling Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 @ kevinds: Ik heb hier een mod voor je, waarmee je auto's heel makkelijk in San Andreas kunt instaleren. Je selecteert het bestand van je auto die je erin wil zetten en kiest vervolgens een auto waarvoor je hem wilt vervangen. Als het niet lukt, zeg je het maar, dan kijk ik wel of ik je verder kan helpen. GTA San Andreas Mod Installer Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Hoi Julio, ja thx voor de mod, maar moet ik dan ook nog de dingen in de readme kopieren en in bv Carmods of Carcols zetten? Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Het lukt nog steeds niet met die mod, moet ik nog iets speciaals doen ofzow Julio heeeeeeelp Bewerkt: 12 januari 2006 door kevinds Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Komaan Julio kun je me echt niet helpen Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ? SAMI Is toch gewoon te simpel hoor Je download eerst een wagen dan ga je naar sami dan neem je instal car.. Dan selecteer je eerst waar je gta folder staat daar onder zet je welke wagen je wil, waar hij staat in welke folder (hebt wel winrar nodig) en dan de wagen kiezen die wil over nemen en dan is het gedaan veel geluk! Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ?SAMI Is toch gewoon te simpel hoor Je download eerst een wagen dan ga je naar sami dan neem je instal car.. Dan selecteer je eerst waar je gta folder staat daar onder zet je welke wagen je wil, waar hij staat in welke folder (hebt wel winrar nodig) en dan de wagen kiezen die wil over nemen en dan is het gedaan veel geluk! Ja ik weet hoe het moet, maar als ik dat doa loopt men san andreas vast bij het laden, kun je anders eens een aut hier plaatsen die zeker werkt bij jouw? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Wel met de img tool op rebuild gedrukt? dat doe ik dus nooit > duurt met te lang < maar ze werken altijd ,,, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.