kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Wel met de img tool op rebuild gedrukt? dat doe ik dus nooit > duurt met te lang < maar ze werken altijd ,,, Ja interessant Kan iemand me helpen met die mod? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 kijk eens hier Hoe Zet ik Wagens in Sa met IMG Tool Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 kijk eens hier Hoe Zet ik Wagens in Sa met IMG Tool Lees eens goed, ik bedoel met SAMI Weet er soms iemand in welke map ik SAMI moet instaleren? Reageren
Bling Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Sorry, ik zat zonet even niet achter de computer, maar ik ben weer terug. Ik zal wel even precies uitleggen hoe je de auto's moet instaleren. 1) Open GTA Mod Installer en klik op ' Instal a Mod'. 2) Selecteer de map waarin je San Andreas hebt staan. 3) Selecteer je gedownloade map waarin de auto staat die je wil instaleren. 4) Druk op 'continue' en vervolgens nog een keer op 'continue'. 5) Geef een nieuwe naam voor je nieuwe auto en selecteer daarna voor welke auto je hem wil vervangen. 6) Druk vervolgens op 'Instal' en hij instaleert hem vanzelf. 7) Druk ten slotte op exit of op 'Play San Andreas' om San Andreas te spelen. Kijk maar of je er nu uit komt. Reageren
kevinds Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Het lukt nog steeds niet Kun je me anders een PM sturen met in welke folder ik Sami moet instaleren en ineens ook nog eens hoe ik het moet instaleren en ook waarvan jij je auto's haalt! Reageren
Bling Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb je nu net een PB gestuurd, kijk maar of het lukt.... Ik hoor het wel. Maar ik ga nu lekker naar bed, want ik moet er morgen weer vroeg uit. Ik hoor het morgen wel of het gelukt is of niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 kijk eens hier Hoe Zet ik Wagens in Sa met IMG Tool Lees eens goed, ik bedoel met SAMI Weet er soms iemand in welke map ik SAMI moet instaleren? sorry hoor ik had het niet goed gezien ! ... maar met Img tool is veel makkelijker !! Reageren
kadee Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 hey volgens mij is die mod voor vice city ik heb die mod ook en hij werkt niet bij ik en ik heb alles gelezen maar meer weet ik niet ik verstaa het dus ook niet kan iemand mij helpen doeii Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.