Tim Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) ik heb een probleem met moomappper als ik een ipl selecteer onder visible files, dan krijg ik een waarschuwing er staat dan dit: Acces violation at addres 0918B2D3 "ialmgdev.dll" Read of addres 0c17c000 ik snap er nix van, en mijn pc is goed, en alles in niet "alleen lezen" pleazzz someone help my Bewerkt: 30 augustus 2004 door Tim Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik heb het 1 keer gehad met een raar object...zo'n object dat je alleen van veraf ziet en niet van dichtbij...sommige wegen zij ook zo en omdat jij gister tegen mij zei op msn dat jij met wegen ging werken kan het daar aan liggen probeer eens eeen normaal object te pakken zoals een bankje, lantaarnpaal enzo Reageren
Tim Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 dat kan niet meer, als ik moomapper reinstal, krijg ik nog steeds die waarschuwing Reageren
gtaloser Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik heb ook een porbleem ik krijg geen texturen als ik moo mapper open (ja ik doe models + texturen aan het begin) Reageren
Robienske Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik plaats hier meteen ook even mijn probleem :lol: Ik kan het niet opslaan, ik krijg deze foutmelding Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 dan moet je van de bestanden: golf.col, golf.ide en golf.ipl alleen lezen uitzetten Reageren
Robienske Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) Ok, het is me gelukt. Bedankt. Ziehier mijn eerste creatie: scheefgezakt huis ! :lol: EDIT: ja, bedankt Rambo Bewerkt: 2 september 2004 door Robienske Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 dankzij mij tut wie ook een DUIDELIJKE tut wil hebben moet het ff zeggen dan kan ik het doorsturen via msn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.