EclipX Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Hello, ik spreel GTA SA namelijk met mijn laptop maar hier heb ik geen numeriek klavier op, dus kan ik ook niet dansen en ook niet met die auto's zo "springen". Ik heb al heel mijn toetsenbord afgezocht maar echt niks dat beweegt. Bestaan dit soort problemen al, en bestaat er anders een patch of iets anders voor? Grtz Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Volgens mij (maar correct me if I'm wrong) heb je voor het dansen het numerieke toetsenbord niet nodig. Dat gaat met de pijltjes links, rechts, boven en beneden. Dus dat zou moeten lukken. Voor het dansen met de Lowrider staan inderdaad de besturing standaard op het numerieke toetsenbord. Zou het niet mogelijk zijn om bij de instellingen gewoon de besturingstoetsen te veranderen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik weet nog een simpelere oplossing.. Welkom trouwens EclipX. Heb je niet nog ergens een toetsenbord liggen? Anders schaf je er 1 aan, kost €10,- ofzo. Sluit hem aan via USB en klaar. Plug&Play, simpeler kan bijna niet.. Ik heb ook een laptop gehad en ik kon niet wennen aan dat kleine toetsenbord. Ik heb toen een normaal toetsenbord aangesloten en voilà . Alles werkt gewoon, numerieke toetsen ook.. Succes Reageren
Talietje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 nn een laptop , zou niet zo handig zijn voor me! een gewone computer is beter vind ik (ik heb zelf 2 laptoppen thuis liggen) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Zou het niet mogelijk zijn om bij de instellingen gewoon de besturingstoetsen te veranderen? Je kunt tijdens de missie gewoon even snel de toetsen veranderen voor dat bunny-hoppen. Dan maak je doe numlock toetsen gewoon met letters. (Voorbeeldje) O=8 K=4 <=2 :=6 Als je zo een beetje prutst en probeert Numlock toetsen te maken moet het wel lukken, na de missie kun je het gewoon weer veranderen. Als je thuis nog een desktop hebt, haal dan daar het toetsenbord er even af. Plug dan het toetsenbord even in je laptop. Zo kun je wel even snel die missie doen. Er zijn altijd nog meer oplossingen . Bijvoorbeeld de savegame-aanvraag gebruiken, dan haalt een andere deze missie voor je. Dan hoef je niets meer of minder aan te schaffen. Lees wel even de regels, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.