mr krabhamer Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Heej, Ik ben bezig met de snapshots in san fierro maar zit vast bij 1 bepaalde snapshot. Bij de carver bridge weet iemand waar die is? een screen zou helemaal perfect zijn Grtz, Krab Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Volgens mij zit de Snapshot in het midden van de 2 "Pilaren"... Je kunt het beste op de weg gaan staan, en dan inzoomen op de middelste toren Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 De snapshot bij de garver bridge zweeft juist voor de bovenste pilaren die elkaar kruisen, dus helemaal vanboven aan de brug. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Heb je ===>HIER<=== al gekeken? Hier staan volgens mij alle snapshots op in san fierro.. Succes EDIT: Dizzee en Nasty-Toilet-Man waren me voor..... Bewerkt: 12 januari 2006 door RonaldVC Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 En ik ben druk bezig om de snapshots geheel af te maken voor WikiGTA. Hopelijk staan ze er eind volgende week allemaal op, compleet met locaties, omgeving en screenshots.....gun een oude man even nog wat tijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.