Jump to content

Soort TE zwarte wegen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,,

Ik heb een probleem met SA,, sinds dat ik windows opnieuw geinstalleerd heb zien de wegen er rondom San Fierro een beetje raar uit :bonk:

Ik heb een paar screenies gemaakt...

Screen1

Screen2

Screen3

Tot nu toe, heb ik mijn videokaart opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers enzo...

De options van SA zelf, kan het ook niet aan liggen want die heb zo ongeveer met alle mogelijkheden geprobeerd :puh:

Khoop dat julie me kunnen helpen... _O_

G-DreaM

en owja... Voordat ik windows opnieuw geinstalleerd had, had ik dezelfde videokaart en werkte ie wel gewoon GOED!!

Geplaatst:

Ik snap niet wat het probleem is. Die straten zien er normaal uit. :puh:

Of bedoel je in de verte? Zo ja, dan hoef je je geen zorgen te maken, want bij mij is dat ook zo.

Dat deel van de straat moet gewoon nog geladen worden, en dan krijg je dat gewoon. :Y

Misschien kan je de brightness een beetje hoger zetten zodat de straten wat minder zwart worden.

Geplaatst:

Volgens mij moet je je 'Draw Distance' omhoog zetten.

Dan kun je verder kijken, en nu kan dat niet echt.

Ik denk dat dit het is, en anders zou ik het ook echt niet weten.

Succes!

Geplaatst:

Alles ziet er meer donker uit als het nacht is.. Ik zie verder geen rare dingen...

Misschien zijn je scherminstellingen veranderd tijdens het herinstalleren van Windows, het kan zijn dat de instellingen feller stonden dan nu, en dan valt je nu het verschil op. Dan zou je je scherm ff wat feller moeten instellen, misschien lost dat wat op...

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Ik heb al julie dingen gedaan :puh:, en het ziet er al heel wat beter uit nu :D

Nog niet perfect maarja.. dat hoeft nou ook weer niet :)

g-dream

(p.s) Bedankt voor snelle reacties _O_

Geplaatst:

Misschien gebruikt je videokaart niet de nieuwste updates. Je kunt natuurlijk ook directX opdaten, als je dat gedaan hebt loop je PC weer als een zonnetje.

Geplaatst:

Ik denk dat het eerder zoals RonaldVC al zij dat het aan je scherminstellingen ligt, die moet je eens veranderen door op die knopjes te drukken aan je scherm !

Dat kan ook helpen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...