gtapancake Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hey, ik heb gehoord van een vriend dat SA ook online kan met Steam. een programma waar de meeste mensen counterstrike mee online spelen. weet iemand of dit waar is of kan? zo ja hoe? Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Volgens mij niet,volgens mij moet je gewoon de MTA client downloaden(die nog niet uit is) Of gta tournament. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Volgens mij bedoel je AllSeeingEye. Daar kun je ook CS mee spelen. Je hebt het zeker over MTA, volgens mij kun je daar GTA:SA online mee spelen. Zelf weet ik er niet veel van, maar neem hier (klik) eens een kijkje. MTA:SA is nog niet uit, houd onder andere http://www.mtavc.com/blog/ in de gaten en http://www.gtagames.nl. Succes en veel online plezier!! Bewerkt: 12 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 je hebt meerdere Clients voor SA op Internet te spelen Sa Mta .nog niet gereleased GtaRumble. een Beta Gta Tournement . saai dat is niet echt op internet !!! Reageren
gtapancake Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 jah ok dat snap ik , maar een vriend van mij op school had dat samen met zijn broer gedaan (wel lan niet via internet) en dat deed hij ook via steam maar hij weet aleen niet meer hoe hij dat gedaan had, hij zij iets van CTRL + I en dan komt er een scherm tevoorschijn en daar staat dan een lijst met games. maarjah het is natuurlijk gewoon wachten op MTA Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) ben nu ff aan het kijken.... het is Bullshit ! Bewerkt: 13 januari 2006 door Tales Reageren
gtapancake Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ben nu ff aan het kijken....het is Bullshit ! ok bedankt dit kan wel weg Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 je moet mta client hebbe die komt binnenkort uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.