crespo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Hey weet er iemand waarmee je signature`s kan maken behalve photoshop.
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Je kant het met paint shop pro proberen volgens mij, of met paint maar van paint kan je niet veel verwachten.
Ruurd31 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Voor de aardigheid moet je hier eens kijken http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=139. Als je daar je vraag stelt zul je vele reacties krijgen.
Matiscus Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Dit topic had je beter gepost in het graphics forum.
crespo Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 tuurlijk niet dit is tog voor vragen
Flame^ Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Erm, wtf . Tuurlijk mag je vragen, maar om te voorkomen dat er allerlei vragen worden gesteld over verschillende dingen in een forum, waardoor het een warboel is, zijn er verschillende categorie-en gemaakt. Zo heb je forums voor SA, VC, GTA III, Graphics, Onzin dingen, Gangs en meer. Jouw vraag gaat over Designing/Graphics, dus daar hangen meer mensen rond die je antwoord kunnen geven. Post daar de volgende keer als je een vraag hebt over Designing/Graphics Kan een van de Moderators hier of een Gmod dit even moven?
Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Of een admin Maja, de mooiste sigs maak je met photoshop Verder heb je nog Ulead Photo Express, Paint Shop Pro en Paint voor de n00bs
Ewoud Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Of een admin Maja, de mooiste sigs maak je met photoshop Verder heb je nog Ulead Photo Express, Paint Shop Pro en Paint voor de n00bs Jij weet dus duidelijk niet allemaal wat je met paint kan..... Zie Lantyz!
Giorgo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Inderdaad Ewoud ! Ik heb al vele dingen gezien van Lantyz waarvan ik dacht O mooi en het is dan met paint gedaan. Kijk ook naar Need My Speed,die mod in de Classic GTA en maakt sommige maps met Paint. Dus onderschat Paint zeker niet. Ook kan je fonts in Paiont toevoegen enz..
Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Sorry, ik wist niet dat je zo veel kon met paint dat 'n00bs' neem ik terug :$
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Paint is zeker niet voor n00bs! Het is meer voor pro's! Je kan er veel mee maar je moet het kunnen!
need my speed Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Inderdaad Ewoud !Kijk ook naar Need My Speed,die mod in de Classic GTA en maakt sommige maps met Paint. Dus onderschat Paint zeker niet. Ook kan je fonts in Paiont toevoegen enz.. Oh...Dat wist ik zelf helemaal niet...Of bedoel je een plattegrond, of een kleine (ok, gedetailleerde, grote) schets van wat ik ga maken en waar? Maar met paint, kan je hele mooie dingen maken, maar als je voor brushe's enzo gaat moet je Photoshop hebben. Paint Shop Pro heb ik ook gehad, maar ik zal eerder Photoshop of Paint nemen.
Ferre Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Dit allemaal wist ik helemaal niet van Paint Ik gebruik het programma ook amper, maar ik ga nu ook maar eens wat dingen met Paint ontdekken. kutgw
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Het is wel moeilijk om mooie creaties te maken.
Slimm Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 We dwalen af. Probleem opgelost, Closed.
Recommended Posts