Cooleglenn Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb op een of andere site geleze dat je gestolen auto's kan verkopen in Wang Cars. Maar ik zou begot niet wete waar da kik diejen auto moet plaatsen. Weet iemand van ulle da? Groetjes Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Niet bij Wang Cars, maar de mogelijkheid bestaat wél. Nadat je Wang Cars hebt gekocht en de missie Custom Fast Track hebt gehaald, kan je in de haven van SF auto's verkopen. Deze moet je dan jatten wanneer je ze ziet rondrijden, of ergens ziet staan. Er zitten moeilijke en makkelijke tussen. Wanneer je een auto hebt die op het bordje in de haven staat moet je die bij de kraan zetten, in de kraan gaan, en de auto in de rode marker zetten. Nu ontvang je een beloning die meestal hoger is dan $20.000, maar er wordt geld afgetrokken als de auto beschadigd is! Ook wordt er het een en ander uitgelegd over het exporteren/importeren in de missie zelf, dus lees dat ook goed. Verder kan je het beste even kijken op WikiGTA Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hey coole glenn welcom op het forum! Noem ook glenn ! Maar ik wil je toch zeggen dat het mss beter is dat je goed ABN praat, zo kunnen mss de Nederlanders je beter verstaan! Als ze met dialect gaan praten verstaan we het ook niet! Wel je kan wagens kopen bij de Inport/export! Dan kan je aan het school bord zien welke wagens je per dag kan laten inportern! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 misschien is hij Belgisch .. volgens mij wel .. als ik het lees maar dit wilde ik ff posten Check Big Smokes post voor het antwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.