Mpp Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hoe kan je een online text based mafiaspel maken voorbeeld : crimegame (eerst inloggen ) weet iemand hoe je zoiets maakt het zouw heel cool zijn als mi8k het wist groetjes Mpp Reageren
Dogwatch Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Dat maak je tog via php enz je kan hem maken op lycos maar hoe weet ik niet Reageren
Upstream Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Zoiets maak je inderdaad met php, waarschijnlijk zit er dan nog een mysql databeestje bij om leden te registreren. Zoek maar gewoon eens op google voor php cursus, er zijn zat cursesen te vinden of, nog beter, koop een boek. Een beetje verstand van programmeren is nooit weg, dat zou namelijk heel erg helpen aangezien vele commando´s gewoon in de algemene programmertaal zijn. En @hierboven, lycos is gewoon een host die php ondersteund. Beter kan je localhost gewoon op je eigen pc zetten of een server nemen waar je snel vanuit kan bewerken, aangezien je nog wel eens moet debuggen. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Het feit dat je dit hier vraagt betekend dat je beter met iets simpelers kunt beginnen! Leer eerst: HTML/CSS Dan PHP.. Dan kun je pas aan het echte werk beginnen! Reageren
Mpp Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hhierrboven DMWTM30 pleaz kom we gaan 1tje maken pm me voor me msn en als je het wil Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Sorry, maar dit vereist toch enige ervaring, en vele kennis over alle kennis. Dit doe je niet 1,2,3. Ook kan je het met Progamma's als Delphi, en Viuasl Basic doen, ik raad je Visual Basic, aan dat is nogal makkelijk, iets makkelijker als Delphi, hiermee zou het ook kunnen, alleen heb je weer veel kennis over Codes nodig Reageren
Upstream Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hhierrboven DMWTM30 pleaz kom we gaan 1tje maken pm me voor me msn en als je het wil Nee, sorry. Ik heb veel en veel meer dingen aan mijn kop om te doen, zo heeft mijn vader nog een website nodig en nog 2 andere mensen. Ik denk niet dat ik nog tijd over hou om een mafiaspel te maken. Reageren
Mpp Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 en als je klaar bent ?? Reageren
X-TX Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Aangezien ik zelf zat ervaring heb je met dat soort dingen zeg ik het zo. Ik wil wedden dat je met ervaring die je nu hebt zeker een jaar of langer bezig bent. Om te beginnen maak je een layout, die slice je. Dan moet je code aan toe voegen. Dan zul je al snel bij problemen komen want jij weet naar mijn geweten niks. Zodra je layout beetje werkt ga je beginnen aan de main code voor het spel. Daar ben je zeker wel paar maanden zoet mee. En als je dan verder wilt gaan zo als Runescape of iets in die richting moet je zeker wel paar boeken koop: PHP, Javascript, MySQL noem maar op. Dan nog een boek Photoshop CS voor beginners. Voor de design. Voordat je die boeken uit hebt ben je ook maand of 2 verder. Al word je geholpen, je zult het toch niet voor 2007 af krijgen. Of het word zo'n spel waarbij als je inlogt errors krijg, zodra je speelt, errors krijgt. Etc. Met errors eruit halen ben je ook misschien maanden mee bezig. Voor het geval dat: Vraag het niet aan mij, misschien dat ik je wil helpen met layout of soort disign maar niet aan de script, want daar moet je heel veel tijd aan besteden. Heb ik niet. Zoek beetje met Google naar goede sites. Begin met standaard HTML, en frames ofzo. Ga dan stapje verder in PHP. Standaard pagina in PHP met normaal inhoud zo als tekst of foto's. Probeer dan een klein website te maken met 4 opties. Bijv. profielen, foto gallery en dat soort dingen want die heb je nodig voor de site later. Begin dan aan de game code. Ook nog steeds met profielen en foto gallery waar men zijn foto's kwijt kan voor de fun. Succes. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik had laatst een site gezien waar je ook gewoon een script vanaf kunt halen! Die moet je even uploaden en dat soort dingen en dan heb jij een Online Mafia Game! Ik weet alleen de site even niet meer als ik hem weer kan vinden stuur ik je een PB ok? En nee, dit is niet illigaal, je kunt het gewoon GRATIS downloaden van een LEGALE website Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ja dat heeft voordelen en nadelen. Als je het script zelf schrijft dan weet je zelf waar precies alles staat. Dat weet jij niet als je al gemaakt script download. Dat is handig als er errors komen. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik had laatst een site gezien waar je ook gewoon een script vanaf kunt halen! Die moet je even uploaden en dat soort dingen en dan heb jij een Online Mafia Game! Ik weet alleen de site even niet meer als ik hem weer kan vinden stuur ik je een PB ok?En nee, dit is niet illigaal, je kunt het gewoon GRATIS downloaden van een LEGALE website Die scripts zitten vol met gaten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.