kuyt Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 kun je van deze auto http://img387.imageshack.us/img387/725/naamloos9zf.png ook deze auto maken http://img387.imageshack.us/img387/9793/ateamcar6tf.jpg Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb laats ook een topic van jou gezien hier die ging over het maken van Dakar voertuigen. Ik wil je graag doorwijzen naar het modding fora. Daar helpen de ervaren modders je verder. ___________________________________________________ Volgens mij is dit zeker mogelijk. Zoek anders even het internet af of deze mod al niet bestaat... Reageren
kuyt Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb laats ook een topic van jou gezien hier die ging over het maken van Dakar voertuigen.Ik wil je graag doorwijzen naar het modding fora. Daar helpen de ervaren modders je verder. ___________________________________________________ Volgens mij is dit zeker mogelijk. Zoek anders even het internet af of deze mod al niet bestaat... verplaats ze dan Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb laats ook een topic van jou gezien hier die ging over het maken van Dakar voertuigen. Ik wil je graag doorwijzen naar het modding fora. Daar helpen de ervaren modders je verder. ___________________________________________________ Volgens mij is dit zeker mogelijk. Zoek anders even het internet af of deze mod al niet bestaat... verplaats ze dan Hij is geen admin of mod dus dat kan niet. >>> Door GTA-Sheep: En ik val net tussen beide bovenstaande groepen in, maar kan het wel. Topic verplaatst<<< Reageren
Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Als je die auto wilt maken heb je blue-prints nodig dat gaat gewoon veel makkelijker en mooier tevens zijn er op dit forum geen modders die complete auto's kunnen maken vraag zoiets als dit op gtaforums.com Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 @Blaster: niet waar hoor, omdat die van van Sa er al een beetje op lijkt, moet je hem aleen texturen . Greetz Reageren
EXIT Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 maar dan heb je wel een nieuwe bumper nodig Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Zo moeilijk moet die bumper niet zijn. Ze zijn ook met een Dakar mod bezig, hier moeten ook nieuwe bumpers gemaakt worden. Dit moet mogelijk zijn. Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Zo moeilijk moet die bumper niet zijn. Ze zijn ook met een Dakar mod bezig, hier moeten ook nieuwe bumpers gemaakt worden. Dit moet mogelijk zijn. en de hele achterkant van die truck is al verbouwd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.