mickey Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Klinkt goed Gybrus Goed idee Blaster KUTGW. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Ziet er gruwelijk uit gybrus Kun je trouwens met die hydra daar ook vliegen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) In dit topic word om de zoveel tijd over iets belangrijks gesproken. Zowel de leden als de niet-leden mogen mee beslissen. Week 32: Opmerking van de week: We gaan een nieuw leven in MS SA blazen. Bespreking van de week: Wat vinden jullie van de toekomst van MS SA ? Bewerkt: 7 augustus 2006 door Blastov Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 ik maak toch nog even een zwart wit. voor de zeker heid of die wel het mooist is. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 er is al een haven die heb ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 deze is beter dan die groene Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) lol wie heeft die groene eigenlijk gemaakt??? maar ik heb nu de zwart witte en hij is bijna perfeckt vind deze beter dan die rood copere. alleen de alfa is nog een beetje verneukt. ik kan ook als je het wilt een letter M in het midden maken waar je ook doorheen kijkt alleen moeilijker. radar met verneukte alfa de betere komt zo + die m effe testen he en die rooie die rare blokjes kwam door het vake veranderen van de alfa opnieuw importeren en gemaakt. greets gybrus EDIT die ms tekst in het midden is wel style vindt ik ziet er goed uit alleen die alfa is nog steeds crap. Bewerkt: 23 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Hij ziet er mooi uit, trouwens vanwaar dat groene op de rader ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 ik heb even wat radar plaatjes met dit vervangen dan kan ik het beter testen en nu de finnal black radar. de letters ms kan ik weglaten als iemand dat wil greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 letters zijn echt niet mooi midden in radar vind ik, misschien aan de buitenkant van radar vb op rand van radar "MAFIA STORIES" in mafia style ofzo, bovenaan of onderaan zou ik best goed vinden vooral onderaan dan valt het minder op wat denk je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Mij lijkt me leuk dat linksonderin de rader komt te staan 'MS'. Dus buiten de rader en niet erin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) zou kunnen maar hij staat altijd op slot heb ik es even voor gezord hier nog een bigwopper nee wipper van lot 18 .:gewist oud:. greets gybrus Bewerkt: 29 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Best gruwelijk KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) TY Blaster. En 10 min later. .:gewist oud:. en nog es zonder bugs ook te doen gens plaatsen voertuig plaatsen en betere textuur voor die maffe deur. Greets Gybrus Bewerkt: 29 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 En ook GPS in de andere hoek . Ziet er nice uit Gybrus . Ik vind de 3e de mooiste. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts