Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Zouden jullie mijn signature willen raten? Hij is gisteren gemaakt door Froodooo en ik ben hem erg dankbaar. Maar nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden. Zouden jullie dan ook willen zeggen wat er aan kan verbeterd worden voor eventuele verandering die volgen. Bedankt. Reageren
Achille Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Het ziet er een beetje onduidelijk uit alsof er een witte laag boven zit,, En wel leuke tekst maar bijna niet leesbaar door die witte waas erover. Een 7/10 Bewerkt: 12 januari 2006 door Achille Reageren
Froop Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Ik vind hem wat vaag, en onduidelijk. Ik vindt de voorwerpen niet matchen bij de achtergrond. Misschien had de achtergrond in tech style gekunt. Niet die brushes, maar puur tech. Ik kom niet hoger dat een 6.5 Bewerkt: 12 januari 2006 door Froop Reageren
Achille Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik vond die die Froodooo had gemaakt wel mooier ja... Ik bedoel voordat jij het wat "meer belicht" had... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.