gtamember Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Is er ook een savegame voor de noobmode. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Volgens mij kun je gewone savegame's wel laden met Noobmode (Geen ervaring met Noobmod). Anders is er vast wel iemand die in de savegame aanvraag eens noobmode gebruikt heeft. Ik kijk wel ff voor je. Ik hoop dat je de savegame nog kan downloaden. Hier (klik) kun je een savegame met n00bmod downloaden. Succes. Bewerkt: 12 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Je moet een nieuwe game starten voor n00bmod. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Volgens mij kun je gewone savegame's wel laden met Noobmode (Geen ervaring met Noobmod). N00bmode vervangt de Main.Scm en American.Gxt als je de Main.scm vervangt moet je ALTIJD een New Game starten maar er zullen wel mensen die met noobmode een verre savegame hebben ik weet alleen niet wie ! Reageren
wackopmij Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Is er ook een savegame voor de noobmode. op www.gtagames.nl kan je je save games met noobmode vinden p www.gtagarage.be kan je je save games met noobmode vinden ze lijke zo hard op elkaar je kan ze bijna niet uiteenhouden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.