Giorgo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Slijmbal . . Neen grapje. Het is erg mooi zo futuristisch en tech design ik heb er geen commentaar voor, ik geef het een 9. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ziet er erg strak uit man. Simpel maar erg mooi. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik vind hem ook erg mooi en strak. Bedankt Froop voor het maken. Hij is al in gebruik. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 froop heeft zijn slijmbal exames gehaald geintje (je snapt hem als je harry potter deel 5 hebt gelezen) Reageren
Froop Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 froop heeft zijn slijmbal exames gehaald geintje(je snapt hem als je harry potter deel 5 hebt gelezen) Heb hem wel 2 keer gelezen. Heb je nog ideeën van wat er anders aan zou kunnen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.