gtapancake Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hier een gratis programmatje dat ik zojuist heb gevonden. je kunt er langer mee opnemen en allerlij dingen verstellen. weet nog niet helemaal hoe alles werkt maar ik ben er zelf ook nog mee aan het experimenteren. Gamecam Download enjoy Reageren
Bling Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Oke, bedankt! Ik heb hem nu gedownload, en ga vanmiddag wel even kijken hoe het werkt. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Is dit net zoiets als fraps? En als dat zo is, kan je ook geluid opnemen..' Reageren
nasdreas Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Kan je er geluid mee opnemen. Reageren
Draky^ Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Uhm , ik keek ook ff maar hoe werkt dat :| snap er niks van (A) Greets draky^ Reageren
masterkjw Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hier de site van Game Cam, misschien hebben jullie hier wat aan. http://www.planetgamecam.com/ Reageren
bjorntju Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) ken ik al heel lang super progammatje je kan er zo lang mee opnemen als je wilt! maar als je ook geluid wild opnemen zal je toch moeten betalen! :S Bewerkt: 8 maart 2006 door bjorntju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.