Jump to content

[REL|Beta] X-NRG-500 mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Komend ergens in Februari 2006, de X-NRG-500 mod is nu officeel :)

Mod Features

- Exclusive X paintjob

- 2 types of enhanced handling, X-treme and X-tra. The video shows the more or less completed X-treme settings enabled.

- 100% Savefile with X-NRG-500's in every possible garage, for quick access

- Instructions on installment and a guide to handling the modded bike in general

Included is a video showing the capabilities of the X-NRG-500

Downloadable from:

* Rapidshare.de

* TurboUpload.com

* Filefront.com

Note: Even if you're not interested in the mod, the video is still worth looking at ;)

Oh, and free cookies go to the person that knows the name of the song and artist in the video :D

Moeite met het Engels? Meld het en ik vertaal het graag voor je ;)

Geplaatst:

OMG, dat is geweldig :|

Ik zal em ZEKER downloaden, ik rijd meestal op die motor maar nu..

Wow, lijkt me echt tegek!

En het filmpje is ook mooi, je hebt hier zeker aanleg voor!!

Prachtig :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het lijkt me een mooie Mod! :Y Alleen kan ik het filmpje niet zien want dan opent hij die Windows Media Player in Internet Explorer zelf. Weet iemand misschien hoe ik hem in de normale WMP kan bekijken?

EDIT:

Ik heb het filmpje net gedownload en kan hem in de normale WMP bekijken.

Het is een mooi filmpje moet ik eerlijk zeggen :Y kan niet wachten tot de Mod klaar is :N

Bewerkt: door Ronnie1987
Geplaatst:

Ziet er leuk uit.

Maar is de motor nog wel bestuurbaar als hij zo snel gaat.

Als dat zo is download ik hem denk ik wel.

KUTGW ^_^

Geplaatst:
Wil je het even vertalen? Zo te hore is hij wel goed! :D

Wat vertalen ? :?

Echt, dit filmpje is echt wreed :D Ik hoop dat die snel uit is, Keep Up The Good Work :koffie:

mod kenmerken

-Exclusieve x paintjob

-2 types van handling, X-treme en X-tra, de video laat zien hoe de bijna voltooide X-treme instelling werkt

-100% savefile met X-NRG-500's in elke garage, voor snel gebruik

-instruckties voor instaleren en handeling voor gebruik

inbegrepen is een film die laat zien waar de X-NRG-500 tot in staat is

ps: als je geen interesse hebt is de film nog steets het kijken waard

download van

* Rapidshare.de

* TurboUpload.com

* Filefront.com

Oh, en gratis koekies gaan naar de persoon die de naam weet van het liedje en de artiest in de film

@need my speed: in je sing staat een fout namelijk: You're a fan of mij EDIT: my? Than i want that you do 1 thing...And that thing is, you must join the Corleones!

Bewerkt: door tectron

Het filmpje ziet er zeker mooi uit! Maar wat is het verschil tussen X-treme en X-tra?

Ps. je hebt de crashes er mooi uitgeknipt!^^

Bewerkt: door royboyvdv
Geplaatst:

Gruwelijk WREED!!!!

Het gat echt hard. vooral met die eerste stunt op die brug, die gaat echt ver!

Ik kan niet wachten tot die mod uitkomt.

Echt vet. Mooi gedaan! Een echte 10! :*D:D:bonk:

Halleeej,

Evildirk

mod kenmerken

-Exclusieve x paintjob

-2 types van handling, X-treme en X-tra, de video laat zien hoe de bijna voltooide X-treme instelling werkt

-100% savefile met X-NRG-500's in elke garage, voor snel gebruik

-instruckties voor instaleren en handeling voor gebruik

inbegrepen is een film die laat zien waar de X-NRG-500 tot in staat is

ps: als je geen interesse hebt is de film nog steets het kijken waard

download van

* Rapidshare.de

* TurboUpload.com

* Filefront.com

Oh, en gratis koekies gaan naar de persoon die de naam weet van het liedje en de artiest in de film

Nederlandse spelfouten daargelaten, zo is het volledig vertaald. Dank voor de bijna goede vertaling. :puh:

/edit

X-treme is de 'brute' instelling, extreem hoge snelheid en goede stuntmogelijkheden, maar verminderde wegligging, grip etc.

X-tra is de 'gemiddelde' instelling, ten opzichte van X-treme kan je het ''gemiddeld'' noemen, maar hij gaat alsnog 2 keer zo hard als de gewone NRG-500. Grip en dergelijke bij deze setting zijn verbeterd.

Bewerkt: door CygnusX
Geplaatst:

ik heb daarnet mijn perinial eens zwaar opgefockt en ik krijg ook wel een stoere uitkomst

alleen is het wel lastig rijden

• 1 maand later...
Geplaatst:

X-NRG-500 mod Beta Version 0.5 Released!

Installation Option 1

For the purists that merely want to test my mod.

Find the handling.cfg file in your GTA San Andreas\data\ directory, open it with Notepad and find the following line:

NRG500		400.0	 200.0   4.0	0.0 0.08 -0.09 103 1.8 0.9  0.48 	5 190.0 60.0 5.0  R P 	15.0  0.50 0 35.0	  0.85 0.15  0.0   0.15 -0.16 0.5  0.0		0.0  0.15 10000 	1002000		2

Completely replace it with this line.

NRG500 12000.0 10000.0 0.1 0.0 0.08 -0.09 103 1.8 0.9 0.48 5 5000.0 120.0 5.0 R P 80.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.0 0.15 -0.16 0.5 0.0 0.0 0.15 10000 1002000 2 1 1 4

Save the handling.cfg file and start up the game as usual.

Installation Option 2

For those that also want to make X-NRG-500 appear instead of NRG-500 when you get on the bike.

Replace the handling.cfg file in your GTA San Andreas\data\ directory and replace the american.gxt file in the GTA San Andreas\text\ directory with the ones supplied in this zipfile.

Playing tips

-Before you get on the bike, type in JCNRUAD. When you get on it (the name appears) type JCNRUAD again. This will make your bike indestructible.

-Take some time to learn how to handle the bike. Don't give up too soon. If you really can't deal with it, you'll have to wait for me to release the X-Tra handling line.

-If you fall off your bike at high speed and you want to catch up with your bike before it disappears in the distance type in ROCKETMAN and try to reach it again while using your jetpack.

-Enter the GHOSTTOWN cheat for less traffic if you don't want to bump into everything.

-Don't worry too much about hitting traffic, the weight of the bike is half that of a Tank, it can pack a punch.

More detailed guide on how best to ride the bike will come when the X-Tra handling line is released.

(Ooit nog een Nederlandse vertaling als blijkt dat die nodig is)

Klinkt goed :cya:

Maak ook een nederlandse vertaling, voor de kindjes die hier nog geen engels kunnen lezen :puh:

Bewerkt: door Blaster27

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...