Giorgo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Dit is mijn sig, ik heb deze gemaakt via een tut van een engelse site, maar ik kan er echt niets van. Zo een stijl van sigs. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Heel mooi.. Als je je naam ergsn onderaan in de hoek had gezet dan was tie mooier (vind ik dan..) 8/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ok Bjorn, dat ga ik zeker doen in de toekomst . En nog andere Ratings ?? Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik zit een beetje te twijfele over de lettertype. maar verder vind ik al die letters, en die planeet heel mooi 8/10 Reageren
Upstream Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Zet er nou eens zo'n rot border omheen, dat ziet er gelijk veel beter uit. En net zoals de rest, twijfel ook ik over het lettertype, misschien een pixelfontje zou het veel beter doen in de hoek. Voor de rest vind ik het een prachtsig, ik hou juist van dat technische blauwe ruimte gebeuren, en deze vind ik er echt heel goed uitzien. Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Er zit een border omheen !........ Je ziet hem gewoon niet! Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Volgens mij zie ik wel heel licht een border. Maar hij is denk ik dezelfde kleur als de rest van de sig (blauw) Reageren
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vind hem iets te groot. En je tekst staat op de verkeerde plaats. Doordat hij te groot is is hij vaag, wat zonde is. Ik geef je een 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.