gtamember Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik heb wat kleren gedownload maar ik weet niet ik dat moet instaleren of in het spel zeten. Reageren
Juice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Dit moet met behulp van de IMG Tool. Die kun je vinden op deze site. Met deze tutorial gaat het installeren van je downloads en modifications gemakkelijker. Bewerkt: 13 januari 2006 door Juice Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Je moet ze inderdaad met IMG tool instaleren en dan moet je het bestand player opzoeken in models, dan druk je op find, daar typ je het bestand in die je wilt replacen, als je het gevonden hebt druk je rechter muisknop en druk je op replace! Lees altijd wel de readme van een mod. Succes en pas op dat je niet de verkeerden verwisseld! Reageren
Juice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Je moet ze inderdaad met IMG tool instaleren en dan moet je het bestand player opzoeken in models, dan druk je op find, daar typ je het bestand in die je wilt replacen, als je het gevonden hebt druk je rechter muisknop en druk je op replace! Lees altijd wel de readme van een mod.Succes en pas op dat je niet de verkeerden verwisseld! Is dat niet precies hetzelfde als wat ik had gezegt alleen dan uitgebreider? Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ja inderdaad wat uitgebreider! Alleen je had dat met player enzo niet dus ik dacht voeg het er gelijk aan toe! Meschien staat dat ook wel in die tut! Maar nu ontopic! Reageren
gtamember Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Als ze in het spel zijn waar moet ik ze zoeken in de kledingkast of moet ik ze kopen bij een winkel. Reageren
rammstein.stefan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Als ze in het spel zijn waar moet ik ze zoeken in de kledingkast of moet ik ze kopen bij een winkel. als ze kleren vervangen die je al hebt kun je ze vinden in je kast, maar als je ze nog niet hebt moet je op zoek naar de winkel die ze verkoopt..... grtz stefan Reageren
gtamember Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Het is wel voot gta san andreas. want juice heeft een site van gta vice city aangegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.