Nemean^inf Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Kben nu een ww2 mod aan het downen voor generals ziet er erg leuk uit. Als je hem ook wilt pm dan geef ik hem. Fantastisch 666 posts . Bewerkt: 13 januari 2006 door -supremecars- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 De gewone Generals? Jammer als dat zo is want ik speel alleen Zero Hour. Speelde eigenlijk, maar ik denk er wel weer over om hem te gaan spelen. Heb ik altijd lol aan beleefd. Misschien wil ik hem dan wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Ja en voor generals zero hour. Hoop ik ik heb heel veel redalert 2 gespeeld. maar kvind generals leuker dus die speel ik nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Oh ok, wat krijg je dan allemaal bij die mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 2e wereld oorlog wapens en boten ook . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.