Gizmo71 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hoi, ik was laatst aan het inbreken met dat wagentje want ik probeer me persoonlijk record te verbeteren . Toen ik klaar was de laatste keer had ik me record verbeterd ging ik in die garage jeweetwel waar het geld word geteld krijg ik geen geld Is dit een Bug of Glitch whatever?? GRtZ Gizmoo Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Kan wel, of misschien was net de tijd op dat je naar de garage moet gaan? Ik weet niet wat er dan gebeurt want ik ben nooit telaat geweest. Anders zou het denk ik gewoon een glitch zijn geweest of iets vaags.. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ik had nog 10 seconde over Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat is wel raar! Het is niet een glitch en ook niet een veel voorkomende bug want ik hoor hem nu pas voor het eerst, gebeurt het daarna nog steeds? Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat is wel raar! Het is niet een glitch en ook niet een veel voorkomende bug want ik hoor hem nu pas voor het eerst, gebeurt het daarna nog steeds? daarna had ik er geen zin meer in zolang mee bezig geweest GrtZ Gizmoo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.