Lord of War Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Kan iemand mij tips geven voor de 1ste missie van Zero? PS voor PLAYSTATION 2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Je bedoeldt vast Air Raid, gebruik eens de zoekmachine voor deze missie. Deze vraag is al vaak gesteld. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ghlite=Air+Raid Ik help je ook nog wel ff . Probeer de hele tijd te blijven schieten, en houd de radar goed in de gaten. Elke keer als er een blokje (zo ongeveer) op de radar verschijnt draai je om en scheit ze neer. Probeer ze 3 minuten lang elk vliegtuigje naar de grond te halen. De vliegtuigjes mogen geen bommen op de antennes laten vallen. 1 is niet zo erg, maar als het er veel worden kan de missie verloren gaan. Zie ook WiKiGTA deze link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...issie:_Air_Raid Veel succes! Bewerkt: 13 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dan wil ik nog iets zeggen: Als die vliegtuigjes hun bommen al hebben laten vallen, neem dan geen moeite om daarop te schieten Zo verlies je weer tijd. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Cheat Je? zo ja ik heb het in me ''fun game'' zo gedaan. doe eerst die cheat waardoor alles heel traag word Adrenaline mode Wanneer je deze cheat gebruikt wordt alles om trager. Soort Bullet-Time uit Max Payne dus. X, X, Square, R1, L1, X, Down, Left, X Geloof ik is het deze cheat stond op gta maar zo heb ik hem makkelijk gehaald met cheat GrtZ Gizmo Reageren
Lord of War Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Nee, ik cheat niet. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik zou door proberen tot het lukt of misschien een beetje oefenen. Reageren
LucasV Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Hier is denk ik maar één tip voor. Net zo lang proberen tot het lukt. Ik heb deze missie ook heel vaak over moeten doen, alleen op één of andere manier is het me toch gelukt. Reageren
Lord of War Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Het is gelukt. Reageren
byze Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 nice kep m ook vaak gedaan op de PS2 maar ik kan m daar onmogelijk op halen dan maar op de PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.