Jump to content

1ste missie van Zero

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoeldt vast Air Raid, gebruik eens de zoekmachine voor deze missie. Deze vraag is al vaak gesteld.

http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ghlite=Air+Raid

Ik help je ook nog wel ff ;) . Probeer de hele tijd te blijven schieten, en houd de radar goed in de gaten. Elke keer als er een blokje (zo ongeveer) op de radar verschijnt draai je om en scheit ze neer. Probeer ze 3 minuten lang elk vliegtuigje naar de grond te halen. De vliegtuigjes mogen geen bommen op de antennes laten vallen. 1 is niet zo erg, maar als het er veel worden kan de missie verloren gaan.

Zie ook WiKiGTA deze link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...issie:_Air_Raid

Veel succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dan wil ik nog iets zeggen: Als die vliegtuigjes hun bommen al hebben laten vallen, neem dan geen moeite om daarop te schieten ;) Zo verlies je weer tijd.

Geplaatst:

:clown: Cheat Je? zo ja ik heb het in me ''fun game'' zo gedaan.

doe eerst die cheat waardoor alles heel traag word

Adrenaline mode

Wanneer je deze cheat gebruikt wordt alles om trager. Soort Bullet-Time uit Max Payne dus.

X, X, Square, R1, L1, X, Down, Left, X

Geloof ik is het deze cheat stond op gta maar zo heb ik hem makkelijk gehaald met cheat

GrtZ Gizmo :clown:

Geplaatst:

Hier is denk ik maar één tip voor.

Net zo lang proberen tot het lukt. Ik heb deze missie ook heel vaak over moeten doen, alleen op één of andere manier is het me toch gelukt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...