Jump to content

Misappropreation

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij wat tips geven voor deze missie? ik kan nix vinden op het forum of op wikigta. miss jullie wel :? elke x als ik deze missie doe schieten die mannetjes me dood of die gast gaat er in die helicopter vandoor. als ik dan achter hem aan ga schieten die mannetjes mijn helicopter neer of ik wordt uit de lucht gehaald met een rocketlaunger :duh:

wil iemand mij wat tips geven?? ik speel het spel op de pc zonder cheats en ik zet hem niet op het savegame aanvraag forum want ik wil het zelf doen :bonk:

alvast bedankt iedereen _O_

groeten van De Huib :sigaar:

Geplaatst:
ik kan nix vinden op het forum of op wikigta. miss jullie wel :?

Ik wel :Y : *KLIK*

Die alternatieve manier die op WikiGTA staat, is het makkelijkst. Zo heb ik hem namelijk ook gehaald.

Veel succes! ;)

Geplaatst:

Ik vond er wel wat over hoor. Zie hier de link naar WikiGTA met deze missiebeschrijving. Persoonlijk vind ik de alternatieve manier de makkelijkste: pak een sniper, zoek je man op en schiet hem af. Ontsnappen is dan een probleem voor hem :D. Dan de agenten op je gemak doden, koffer pakken en klaar. Succes

Missie

Oeps: NandroDavids was weer ff sneller......dat krijg je met die doping

Geplaatst:

ja het is me gelukt! dankzij de Wiki GTA site link van jullie! Bedankt _O_

en indd die alternative manier is het makelijkste want dan hoef je niet meer met die rare helicopter te kloten :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...