Matiscus Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hey, ik vond het beetje onnuttig om dit topic te openen. Maar aangezien ik het wel even wil weten. Vraag ik het toch maar even. Op de site van Edison Carten. En dan San andreas PS2. Hier is de link: Klik Ik zou graag eens men water level willen verhogen op men PS2. Maar die cheats zijn nummers en letters. Hoe moet je die invoeren op PS2? Of wat moet je daarvoor doen? Greetz Matiscus Reageren
-Roy- Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Er staat dat je het hiermee moet doen: Water Level (GS/CB/AR2/Xploder NTSC and PAL)! Ik zelf heb er geen verstand van want ik heb geen ps2. Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Maar dat zag ik ook wel. Maar wat zijn dit voor dingen? Edit: Je groot lettertype was niet nodig. Ik kan ook het kleine lezen. Bewerkt: 13 januari 2006 door Matiscus Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat zijn codes voor Action Replay Max. Dit is een cheatdisc die met meerde games is te gebruiken, deze zou je moeten kunnen kopen in de locale gamewinkel. Niet de Intertoys of Bart Smit, die hebben het over het algemeen niet. De prijs ligt zo rond de €30-40. Wanneer je de CD al hebt steek je hem gewoon in je PS2, en wacht tot het is geladen, daarna volg je gewoon de instructies. Uiteindelijk kan je dan je eigen codes invoeren die op die site staan, kijk wel goed of je de goede code pakt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.