handbowmen Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 hallo, ik had een vraagie kan je die vliegtuigen van de easterbay airport open krijgen met een code of wat anders ik heb hem op de playstation 2 want ik wil graag in die grote heli's enzo vliegen. alvast bedankt Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dan moet je eerst je vliegbrevet halen. Dit kan je door de vliegschool te halen. Of simpelweg spawn een vliegtuig met een cheat en vlieg 2 uur lang dan heb je ook een vliegbrevet en zijn ze open. Reageren
handbowmen Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 oke dankje ik ga voor de 2 uur haha Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 2 uur in gta tijd? Of echt tijd? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Giorgo... Als heb je het vliegtuigbrevet hebt, kan je niet in alle vliegtuigen, probeer maar eens in een vliegtuig te gaan die op San Fierro Airport staat... Zodra de flying school af is, kun je in alle vliegtuigen. EDIT: CJ redman, dat is in 2 uur echte tijd. Koos. Bewerkt: 13 januari 2006 door Cool Hand Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 En je hoeft geen cheat te hebben om een vliegtuig te krijgen. Je kan ook gewoon dat vliegtuig in LS binnen gaan via de muur. Gewoon eventjes een auto ertegen aan zetten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Maar hij vraagt dat ze ook met cheats van slot zijn aftekrijgen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dit gaat niet... Maar ik had eens van een glitch gehoort, als je het Valetsuit aantrok was alles van het slot in het hele spel. Reageren
handbowmen Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 en wat mag dat zijn ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Je hebt een missie in San Fierro die 555 WE TIP heet, en daar moet je een valet jongen spelen die autos gaat parkeren van gasten die naar het hotel komen. Als je die missie uitspeelt, krijg je een valet uniform (dus een kledingstuk) in je kleerkast van de je savehuis. Het schijnt dat je daarmee gesloten wagens open kan krijgen. ( weet het niet zeker met vliegtuigen) Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dit gaat niet...Maar ik had eens van een glitch gehoort, als je het Valetsuit aantrok was alles van het slot in het hele spel. Dat is geen glitch, dat is gewoon met opzet gedaan. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat kan ook, maar je kan dat niet zeker weten! Of heeft R* dit bevestigt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.