Joeri Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 Ik weet dat jullie allemaal gta fans (ik ook) zijn maar ik heb deze week een demo van een spel dat veel weg heeft van GTA 3 en GTA VC gedownload, namelijk Mafia. Het is ongeveer hetzelfde concept: een stad, wapens, missies voor de maffia doen en wat de crimineel uithangen in het jaar 1930. En als ik de vergelijking maak met GTA denk ik toch dat mafia, naar mijn mening toch, beter is. Hier even de voordelen tegenover gta: -betere graphics -prachtig geluid -veel meer realisme -leukere, moeilijkere missies -prachtige verhaallijn -meer mogelijkheden in schietgevechten -goedkoper je kan de demo hier downloaden: http://www.gigex.com/pc/title/downloads/?i...mafia_game_news Laat hier eventueel weten wat je ervan vind Reageren
djbob Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Geplaatst: 17 januari 2004 Mafia is al 3 jaar uit en vice city is in veel opzichten grafisch toch mooier (check het water, geen zogenaamde "glazen muren") Kijk bijvoorbeeld naar de interactie in mafia, die heb je er haast niet. Het enige voordeel wat ik vind bij mafia is dat bruggen opengaan, er een speedo meter is en je benzine opgaat. Maar dat met die brug had je ook bij gta3 dus ovr het algemeen is vc toch wel wat beter en gta 3 -betere graphics(NIX VAN WAAR!!! tis redelijk mooi, maar je kan nergens naar binnen en de textures zijn wazig, je kan geen een sstop licht omrijden-prachtig geluid ( tis best wel goed maar het herhaald zich steeds) -veel meer realisme( dit is niet waar, bij vice city heb je veel meer realistische dingen op speedometer en benzine na) -leukere, moeilijkere missies( dit weet ik niet) -prachtige verhaallijn( heb vice city ook) -meer mogelijkheden in schietgevechten( niet waar want in vice city kan je ook uit ramen schieten enz -goedkoper ( dat komt omdat hij al 3 jaar oud is! Reageren
dragon d Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Mafia is al 3 jaar uit en vice city is in veel opzichten grafisch toch mooier (check het water, geen zogenaamde "glazen muren") Kijk bijvoorbeeld naar de interactie in mafia, die heb je er haast niet. Het enige voordeel wat ik vind bij mafia is dat bruggen opengaan, er een speedo meter is en je benzine opgaat. Maar dat met die brug had je ook bij gta3 dus ovr het algemeen is vc toch wel wat beter en gta 3 -betere graphics(NIX VAN WAAR!!! tis redelijk mooi, maar je kan nergens naar binnen en de textures zijn wazig, je kan geen een sstop licht omrijden-prachtig geluid ( tis best wel goed maar het herhaald zich steeds) -veel meer realisme( dit is niet waar, bij vice city heb je veel meer realistische dingen op speedometer en benzine na) -leukere, moeilijkere missies( dit weet ik niet) -prachtige verhaallijn( heb vice city ook) -meer mogelijkheden in schietgevechten( niet waar want in vice city kan je ook uit ramen schieten enz -goedkoper ( dat komt omdat hij al 3 jaar oud is! ik wou maffia kopen na dat ik vice city en gta 3 had uitgespeeld maar toen hoorde ik van iemand dat hij hem ook had maar spijt had dat hij hem kocht dus toen heb ik een tijdje gewacht op gta san andreas en daarom ben ik happy maar ik heb sa dan wel uitgespeeld maar moest hem wel 2 keer kopen het cdtje ging kapot en dat gebeurde bij de 2de keer weer dus ik ga een brief schrijven naar rock stars. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Dit heet een topic bumben! Het is de bedoeling dat dit niet gebeurt op het forum Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Dit heet een topic bumben!Het is de bedoeling dat dit niet gebeurt op het forum Waarom is dit topic bumben? Hij komt met een ontopic antwoord, en in dit topic is ook bijna niet gereageerd. Ook kan dit topic beter verhuizen naar Algemeen games forum, maar dat doet een G mod of Admin wel even. @Mazzeltje: Thnq Mazzeltje. Wat heb ik weer mazzel met mazzeltje. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ook kan dit topic beter verhuizen naar Algemeen games forum, maar dat doet een G mod of Admin wel even. Zal ik het dan maar even doen. Verplaats naar Algemene Game Forum. En ik heb het topic-naam veranderd. Reageren
dmx Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 mafia is een veel mooier spel dan Vice city. maar omdat je niet vrij kan rondlopen word het natuurlijk wel saaier. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 mafia is een veel mooier spel dan Vice city. maar omdat je niet vrij kan rondlopen word het natuurlijk wel saaier. Als ik het me goed herriner kon je wel vrij rondlopen in het spel. Reageren
dmx Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 tussen de missies door niet. later kon je wel free ride maar dat is lang niet zo leuk want je kan alleen maar auto rijden en mensen vermoorden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.