Le MrG Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Als je een missie voltooid Krijg je kort een achtergrond deuntje Maar nu wil ik wel eens weten wat voor Muziekje dat is ! Ik vind het namelijk wel een grappig deuntje ! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Je zou kunnen proberen de cd erin te stoppen en hem te openen met windows media player. Bij Vice City kreeg je dan al dat soort muziekjes en geluiden van cutscenes. Ik weet alleen niet of het ook bij gta III werkt, maar proberen kan geen kwaad. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Duw hem in je DVD-speler, en spoedig zul je het vinden. Misschien kan je het zelf opnemen met een programma? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb hem. PM me maar. (of als je het zelf wilt doen, doe dit: Doe de GTA3 PLAY cd in de drive Ga naar deze computer Verken de GTA3 PLAY cd Ga naar Audio Zoek naar het muziekje "Miscom" Dat is hem) Reageren
Le MrG Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Oke,maar ik bedoelde eigenlijk Dat dat deuntje uit een bestaand liedje komt Ik heb het nl. als eens gehoord op de radio Reageren
brammymaster Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik heb hem gwoon verkent is gaaf deuntje man Reageren
shanon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Dat liedje wil ik ook wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.