Giorgo Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Op ? Jij verzint dit ter plekke.. Maar weetje goed ik win toch van jou.
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ach astjeblieft! Ik ben het deels met je eens wazuup maar ja... Je kan ook gewoon een vette animatie maken, anders doet giorgio die zelfde zonder animatie dan is hij nog steeds vet!
Wazuup Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Moet ie vooral doen, dan is het een eerlijke battle en ben ik tevreden.
Dogwatch Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Maak allebij dan een nieuwe ben je meteen klaar met dat gezeur er word tog ge-rebattled dus betekent tog allebij nieuwe sign
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mijn stem gaat nog steeds naar Giorgo! Mooi afgewerkt! Alles is gewoon mooi! Wazuup die van jou is ook leuk! Stem: Giorgo!
Barcelona Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik stem op Giorgo. Hij is gewoon mooier dan Wazuup, maar die sig van jou is ook heel mooi.
Dogwatch Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ja mijn stem blijft ook hetzelfde : giorgo
driverx250 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mijn stem gaat ook nog steeds naar !GIORGIO! Want het is mooi uit geknipt en afgewerkt!(maar dat zijn we al gewoon van hem hé )
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mijn stem gaat ook nog steeds naar Giorgo Nog veel succes met battlen.
Juice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mijn stem gaat naar Giorgo. Ik vind die van Giorgo mooi afgewerkt. De kleuren van Wazuup passen niet bij elkaar. Het lettertype vind ik ook niet mooi. Wat een minpuntje is dat er ook aan allebei de signatures geen border zit. Vote: Giorgo
The Italian Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mijn stem gaat naar Giorgio vindt de auto er mooi op passen samen met die effecten
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik doe hier een *bump* voor het topic omhoog te halen. . Giorgo : 7 Wazuup : 0 Succes... __________ Giorgo
SamShine Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) En ik maak er 8-0 voor Giorgo van. De achtergrond spreekt me meer aan en het is iets waarvoor je echt getraind moet zijn, dit zuig je niet zomaar uit je duim. En over die van Wazuup, die zou ik (hele slechte desinger) ook wel kunnen maken, sorry. (mijn stem gaan dus naar giorgo). EDIT: wel lolz, giorgo vraagt een sig aan terwijl die deze (veel mooier dan z'n huidige sig) zelf maakt ) Bewerkt: 14 januari 2006 door Big-Loser
Wazuup Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) En ik maak er 8-0 voor Giorgo van.De achtergrond spreekt me meer aan en het is iets waarvoor je echt getraind moet zijn, dit zuig je niet zomaar uit je duim. En over die van Wazuup, die zou ik (hele slechte desinger) ook wel kunnen maken, sorry. (mijn stem gaan dus naar giorgo). EDIT: wel lolz, giorgo vraagt een sig aan terwijl die deze (veel mooier dan z'n huidige sig) zelf maakt ) Geeft niet, ik heb photoshop pas een week, maar ik wou het gewoon es proberen Bewerkt: 15 januari 2006 door Wazuup
Recommended Posts