Thabit Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 Komt door die mods! Daardoor gaat ie raar doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) het jaarlijkse terugkerende straatrace-evenement van vice city pakte dit jaar wat anders uit Bewerkt: 27 september 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 overvloed aan kandidaten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 Wow ik denk dat je computer op dat moment best wel aan het happeren was :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Hahahah! Allemaal Toyota Supra's! Was die in de plaats voor een Sabre Turbo ofzo? BTW: doet dat nog es en typ dan BIGBANG in! Dan ontploffen ze allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Wow ik denk dat je computer op dat moment best wel aan het happeren was :lol: Ligt niet ana je computer, kan je gewoon met een trainer doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Nee hij bedoelt gaat je computer niet raar doen als je bigbang intypt waarschijnlijk wel want dan duurt het vaak even voordat alles ontploft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Nou? Bij mij niet hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 (bewerkt) Heb dat ook welles gedaan, met de trainer, Maar dan met vrachtautos die bij Docks staan. Na 5 wagens werd het beeld zwart en deed ie niks meer. Mijn videokaar is dus ook niet echt heel super. Trouwens, als je onstervelijkheid aan het staan en je doet heel veel autos en je typt dan BIGBANG in ga je wel dood. Heb ik paar keer gedaan en ik ging dus dood. Bewerkt: 30 september 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Heb dat ook welles gedaan, met de trainer, Maar dan met vrachtautos die bij Docks staan.Na 5 wagens werd het beeld zwart en deed ie niks meer. Mijn videokaar is dus ook niet echt heel super. Trouwens, als je onstervelijkheid aan het staan en je doet heel veel autos en je typt dan BIGBANG in ga je wel dood. Heb ik paar keer gedaan en ik ging dus dood. Hahaha, foutje in die trainer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 (bewerkt) Waarschijnlijk komt dit door de radio active stralen van het ontploffen :lol: Ik vind dit ook wel een mooie geinige screenshot omdat hij precies op tijd is genomen Bewerkt: 1 oktober 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.