Jump to content

fout bij instal


RobbertR

Recommended Posts

Dat betekend volgens mij dat de PC het bestandje niet op jou CD heeft kunnen vinden. Dus hij is vies of beschadigd.

Je zult je cd eens goed kunnen reinigen. Dat doe je door even de cd onder de koude kraan te houden of en met een vaatdoekje hem te drogen.

Ook kun je de instalatie CD eens van een vriend lenen installeren. Spelen doe je volgens mij toch met een andere Cd.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem had ik ook, de cd is vast beschadigt, maar geen paniek, bij instal moet je Radio Staition uitzetten.

de radio's enzo doen het nog wel, maar bij het spelen moet de cd erin, en hij geeft geen error als je met die cd speelt dan, nou teminste bij mij niet... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekend volgens mij dat de PC het bestandje niet op jou CD heeft kunnen vinden. Dus hij is vies of beschadigd.

Je zult je cd eens goed kunnen reinigen. Dat doe je door even de cd onder de koude kraan te houden of en met een vaatdoekje hem te drogen.

Ook kun je de instalatie CD eens van een vriend lenen installeren. Spelen doe je volgens mij toch met een andere Cd.

Succes!

Koude kraan :O sloop je um dan niet ???

Link to comment
Delen op andere websites

Koude kraan :O sloop je um dan niet ???

Nee, niet als je heel dun straaltje doet, daarna moet je het ook goed drogen met je trui of handdoek, bij mij heeft het heel vaak geholpen, onderanderen bij de instal van GTA san andreas :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het ook maar toen hielp het niet! :N jammer maar hij was te beschadigd!

Dan zit waarschijnlijk de kras te diep. Dan zul je hem overnieuw moeten kopen of van een vriend lenen. In de meeste gevallen kun je zonder de radio gewoon het spel wel spelen.

Wat SosShief ook al zei: Gewoon een dun zacht straaltje lekker fris water, daarna doe je met een vaatdoekje hem droog. Dan kun je hem zo spelen. Probeer de schijf niet met je vingers vast te pakken. Stop je cd altijd in een hoesje! Dan is de kans klein op krassen!

Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice City nu geinstaleerd.

Maar als ik nieuw game doe, dan komt een cutscene, dan staat er rechts onder Saint mark bistro Liberty City

en dan valt ie weg :bonk:

Wat voor kwalteit levert rockstar

Met andere games heb ik het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid:

Volgens mij heb je het over een gekopieerde en dus illegale versie, dan kan je dat natuurlijk verwachten :duh: . En dan hoef je hier ook niet op hulp te rekenen....

Dus wees ff eerlijk...

Heb je wél een originele versie check dan je systeemspecs, het kan een grafische kaart conflict zijn, alsmede een geluidskaart conflict of gewoon een geheugenprobleem..

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij Vice City hernieuw installeert. Zonder radio stations. Gaat die het prima doen. ;) Er moet ergens een kras op de cd zijn. Juist op een bestand van de play disc. en dat is wel vervelend. Maar gewoon installeren zonder radio stations. Dan moet die het doen.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...