Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kawasaki0bq.gif

Wat vinden jullie ervan?

Zelf ben ik er zeer tevreden over en ben ik blij met het resultaat.

Alleen de achtergrond en de rand eromheen (rond de sig, ik heb er namelijk 2) konden wat beter.

Rates?

Geplaatst:

Mooi gedaan bigG. Ik vindt het een mooi plaatje, mooie achtergrond en ook de letters Kawasaki zijn top. Alleen de letters Ninja vind ik er qua kleur, grootte en lettertype niet erg bijpassen. Maar voorderest: prima.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er erg leuk uit, de tekst ''Kawasaki'' past er erg goed op. Je hebt ook een mooie render gebruikt. Alleen de tekst; ''Ninja'' past helemaal niet bij het geheel, opeens felgroen met een rood randje bij een sig die wat meer donkere kleuren heeft. Met de border is naar mijn mening niks mis. En de achtergrond kan wat leuker, iets verder durven gaan dan clouds, probeer wat meer filters en brushes. Dat geeft een veel leuker resultaat. :Y

Rating: 6.0 :)

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Inderdaad zijn achtergronden nog steeds een probleem voor mij, ik gebruik wel eens wat andere filters maar dat wordt vaak en flop, evenals brushen (vraag niet waarom maar het is zo).

Over de letters:

Dit was juist hoe ik het bedoeld had, ''Kawasaki'' mooi, strak, goed passend, en dan opeens heel vel ''Ninja'' erdoorheen met zo'n soort lettertype met gelijk felle kleuren.

Geplaatst:

Nog wat: (alleen ''Ninja'' aangepast)

1. zelfde teksteffecten als ''Kawasaki'':

kawasaki20yn.gif

2. zelfde lettertype en teksteffecten als ''Kawasaki'':

kawasaki39yn.gif

3. 2 extra effectjes bij de tekst (waardoor ze 3D lijken):

kawasaki42hq.gif

4. de border om de tekst wat lager gezet:

kawasaki57uu.gif

5. de hele tekst op een border na weg (vond ik zelf nog het leukst):

kawasaki61hu.gif

6. een andere style over de tekst:

kawasaki76ue.gif

7. een andere style over de tekst:

kawasaki84tk.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allemaal wel ruig en mooi. Maar de mooiste vind ik toch de tweede.

Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst:

Ik vind het wel mooi lijken. ik vinde zevenste de mooiste. Maar ik zou het nog meer opvullen met brushes ofzo. Dan geef ik het een dikke 10. Nu maar een 8/10. En nu ga ik slapen baai. :puh:

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:

Ik vind de tweede het mooist. Rate: 8/10.

Ik baseer mijn rate alleen op wat ik zie, zoals eerder al gezegd kan ik niet van die mooie sigs maken en ik heb er ook geen verstand van..

Ik vindt hem mooi, goed plaatje van die motor (misschien was het mooier geweest als de hele moter erop stond), en mooie achtergrond.. Geen opmerkingen verder...

Groetjes :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...