Pete-R Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) Wat vinden jullie van breakdance¿? Ik zit zelf op Breakdance en vind het daarom natuurlijk hartstikke leuk. Ik zit er nu 1½ jaar op en ik ben van plan er nog vele jaren mee door te gaan. Bewerkt: 28 januari 2005 door Pete-R Reageren
Q Dude Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Het is wel cool om te zien. Alleen ik doe het zelf niet ookal zou ik best wel wat simpele tricks willen kunnen. Reageren
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik kan er zelf helemaal niks van, maar het is wel strak om het te zien! Reageren
Tim14 Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 breakdancers zijn meestal mensen die aandacht vragen.. het zijn dan ook meestal skaters sorry maar ik haat dat soort mensen en dan een beetje domme trucjes doen met zo'n dom achtergrond muziek wat lijjkt op een mix van dance en rap gewoon streetdance is veel leuker!! Reageren
Pete-R Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) ja oke daar heb je gelijk in maar skaters? Breakdancers zijn geen skaters vaak! Ieder zijn eigen gedachte Bewerkt: 1 september 2004 door petersmurfje Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 wet maar met hun domme mutsen midden in de zomer!! echte sukkels zijn dat Reageren
Melchior Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Ja, dan vind ik de street-dancer/rapper, whatever ook cooler. Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 wet maar met hun domme mutsen midden in de zomer!! echte sukkels zijn dat Urban style! :rolleyes: BTW coole sport gaaf elkaar dissen mooi om te zien... :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Kan je zelf ook iets?Een move? Reageren
RTS Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 wet maar met hun domme mutsen midden in de zomer!! echte sukkels zijn dat Wat een vooroordeel! Je weet het niet eens hoe die gasten zijn, ze kunnen hartstikke aardig zijn. Maar ieder zijn smaak. En ik vind breakdance echt veel beter dan streetdance Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik ga binnenkort nog foto's van mij hier posten. Hier heb je alvast een voorproefje maar het is de bedoeling dat er nog veel meer komen. http://img93.exs.cx/img93/3253/peerV.jpg Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Breakdancen is wel mooi om te zien. Ik kan er zelf helemaal niks van. Maar Peter Anders maak je eens een filmpje, lijkt me zelf mooier dan foto's. Vind je niet. Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 J0t peter ! Maak video ! B) Vind breakdance echt übervet om te bekijken, was een gast die kon dat echt vreselijk goed in de basisschool. Echt vet dat ! B) B) Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik zou dat gerust willen alleen ik kan mijn filmpjes nergens uploaden <_< . Als jullie misschien iets weten PM me dan. Alast Bedankt. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik vind het echt cool breakdancen ik wou dat ik hetzelf kon, want ik vind het wel een van de mooiste dansen, maar ja ik kan het niet en ik ben er misschien ook een beetje te lang voor denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.