Pete-R Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik heb hier wat foto's dat ik aan het breakdance ben. Als ik weer een keer een wedstrijd heb plaats ik weer foto's of een filmpje. Freeze Freeze Freeze Turtle Elbow Handstand Elbow handstand tot elbow freeze Freeze L-Kick *verkeerd* Je moet helemaal recht staan dat stond ik niet Van handstand door me handen zakken naar freeze Van kopstand naar handstand PS: Bij breakdance heb je heel veel verschillende soorten freeze's Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Zo dat ziet er goed uit, je moet sterke arm spieren hebben om zo te blijven staan. ik ken ook twee gasten en die komen uit Frankrijk en die kunnen vet goed break dancen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 De breakdancers uit Frankrijk zijn ook vaak heel erg goed. Ze zijn heel sterk en hebben heel erg veel techniek en lenigheid. Ik heb Zaterdag een battle en dan komen er nog een heleboel foto's hier en als het even meezit misschien ook nog wel een filmpje dat ik aan het breakdance ben. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Vet man! Ik vind het wel vet mooi. Reageren
mewhywhy Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 super als je vaak naar disco's en school feestjes ect gaat en vet om te zien maar zelf ken ik geen eene drol Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Fantatisch Peet! Mooie MOves heb je daar echt gewoon kickuh, ik doe het nooit want een dag later heb ik pijn in mijn rug :blink: *uhum Mclaw :lol: * Reageren
Abdul Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Pete-R k zal het je maar niet na doen dan breek ik gelijk wat ik kan geen eens handstand of radslag ofzo..laat staan dat soort dingen Reageren
Ferre Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Het ziet er mooi uit, maar het is volgens mij ook heel zwaar. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Het ziet er mooi uit, maar het is volgens mij ook heel zwaar. Je zit nu wel Topic te bumpen Ja mag wel bumpen maar je moet wel zeggen waroom je het bumpt. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Breakdance is echt vet mijn vriend is een van de beste breakdancers van roosendaal Reageren
Juju Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik zou er zelf heel graag op willen, het is vet om te zien en om te doen denk ik ook, Breakdance lijkt wel wat op de sport Capoeira, een Braziliaanse sport Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb het vroeger gedaan voor de lol. Ik kon er eerlijk gezegd niks van. De mensen die meededen waren een stuk beter. Die deden wedstrijden en verdiende geld ermee. Reageren
Pete-R Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Breakdance is echt vet mijn vriend is een van de beste breakdancers van roosendaal Mag ik dan zijn naam weten, want ik kom zelf uit Rucphen en train met alle breakers uit Roosendaal Ik zou er zelf heel graag op willen, het is vet om te zien en om te doen denk ik ook, Breakdance lijkt wel wat op de sport Capoeira, een Braziliaanse sport Ik heb zelf ook les gehad in Capoeira. Capoeira is inderdaad een dansstyle dat gemixd is met breakdance. Reageren
LBG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik ken iemand die ging op straat dat proberen ging hij met zijn hand op een stuk glas moest het worden gehecht xD Reageren
Pete-R Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ai, dat is altijd minder. Ik heb hier een filmpje waar ik aan het breakdance ben. Ik ben de rechtse. Hier de link: http://s9.quicksharing.com/v/6550902/battl...ietiej.wmv.html Bewerkt: 18 juli 2006 door Pete-R Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.