ZOrange Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hey, mensen ik hou echt van die mafia stijlen zoals in LB City! Maar nu wil ik van men CJ'ke een mafia maken! Kan je hier een pic posten hoe jullie mafia CJ er uit ziet! Zo kan ik idetjes oprapen om men cj te maken! Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Als je mafia kleding wilt hebben dan kun je het beste naar de winkel didier sachs gaan. Ook kun je bij het topic Cj screens even kijken. Kijk eens bij Peter-R. Wat hij aan heeft lijkt het meest op de mafia kleding. Reageren
ZOrange Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ok! BTW: heet iemand mss een id voor echte mafia wagen? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Als je niet echt kan modden en toch een maffiawagen wil "maken" kun je het volgen de doen(wel voor de pc) Ga in de san andreas map naar "carcols" zorg dat de auto die je wil (staan onderaan in alfebetische volgorde) zwart word door de serie cijfers die bij "black" staan te kopieeren(de 2e kleur ofzo) vervang alle kleuren die bij de auto staan door de cijfers van "black" nu is de auto alleen nog int zwart te vinden. Dan ga je naar de map "cargrp" daar verwijder je alle namen bij "gang 2" daar typ je dan de naam van de auto die je zwart hebt gemaakt(leuke woordspeling ) nu rijden alle grove street ventjes in zwarte auto-die-je-gekozen-hebt 's! (P.S. als je wil dat alleen de grove strt ventjes in die auto rijden moet je verder overal in het bestand weghalen) (Weer P.S. Maak -uiteraard- eerst een backup!) mvg, Moonbeam Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) chill ga ik doen thx moonbeam !! kan iemand die Mafia Sentinel niet Converteren van GTA III naar Sa ofzo Bewerkt: 15 januari 2006 door Tales Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 chill ga ik doenthx moonbeam !! kan iemand die Mafia Sentinel niet Converteren van GTA III naar Sa ofzo ja idd. als iemand iemand dit gelukt is, kan hij dat dan hier posten! Zal ook is posten in modding fora Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.